kreeg een flyer 'een hele reeks nieuwigheden ...'. Daarin las ik dat je programma's kan opnemen?
reclamespot concurrent spreekt van opnemen en zelfs pauzeren? ik betaal al jaren voor belgacom tv, maar ik heb alleen de omschrijvingen 'kijken' en 'samenvatting', dus niet de mogelijkheid om op te nemen :(
Kan u dit dringend rechtzetten aub? want ik vind nergens een telefoonnummer hiervoor
mvg
Bladzijde 1 / 1
en welke decoder heeft u dan wel als ik vragen mag?
enkel de allereerste BGTV decoder (Mood 300) heeft geen harde schijf, maar dan nog zou je op de server moeten kunnen opnemen
ik deel u alvast het nummer van de klantendienst mede 0800 22 800
en misschien best ook eens een BGTV handleiding erbij nemen
mvg
enkel de allereerste BGTV decoder (Mood 300) heeft geen harde schijf, maar dan nog zou je op de server moeten kunnen opnemen
ik deel u alvast het nummer van de klantendienst mede 0800 22 800
en misschien best ook eens een BGTV handleiding erbij nemen
mvg
U zegt dat u reeds jaren klant bent van Belgacom TV. Kan het zijn dat u nog een oud Classic+ abonnement hebt zonder de optie Comfortview (nodig om te kunnen opnemen en pauzeren) ?
In dat geval kan u omschakelen naar het nieuwe abonnement TV Comfort à €12,50 per maand (+ €6 als u de decoder huurt). Het nieuwe Comfort-abonnement is in feit een samenvoeging van het oude abonnement Classic+ (€10) en de optie Comfortview (€2,5)
In dat geval kan u omschakelen naar het nieuwe abonnement TV Comfort à €12,50 per maand (+ €6 als u de decoder huurt). Het nieuwe Comfort-abonnement is in feit een samenvoeging van het oude abonnement Classic+ (€10) en de optie Comfortview (€2,5)
bedankt voor je reactie; heb dus nog allereerste. Vind het wel straf dat ze me niet hebben verwittigd van het feit dat ik de decoder moet gaan omwisselen, dat ik er nu zelf nog heb moeten naar vragen 😞 mvg
dat zou inderdaad ook kunnen, waar is de tijd .....
mvg
mvg
@wouter:heb pakket, zal navragen in belgacom winkel bij omruilen decoder. Bedankt vr reactie! mvg
weten jullie hoe ik dit moet afsluiten? want vind nergens botton
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.