Beantwoord

Ik heb bij Proximus Comfort Pack

  • 10 March 2016
  • 18 reacties
  • 1414 Bekeken

Ik heb een Comfort Pack en stel vast dat dit volgens mij te zwaar is.
Als ik bekijk dat hiermede een beschikbaar maandvolume van 300 GByte is, en dan constateer dat mijn maandvolume voor deze maand, ttz.10 dagen of 1/3de van een maand, dat dit momenteel 8 G Byte 930 is, dus afgerond 10 GByte of omgerekend per maand, x3 is dus ongeveer 30 G Byte of 1/10 de van het beschikbare volume.
Is het dan niet interessanter een ander Pack te kiezen. Ik weet niet wat er nog allemaal bestaat. Alleen wil ik weten of er dan ook nog TV overal inbegrepen gaat zijn,
want dat is soms wel interessant.
Ik was effe aan het surfen om de andere pakketten te zien, maar ik vind alleen promotie voor Comfort Pack en Maxi Pack

Edit Wim: verplaatst naar juiste subforum
icon

Beste antwoord door Elsa 10 March 2016, 22:11

Bekijk origineel

18 reacties

Hier vind je wat info ook over start op de proximus site
-> packs
ook hier -> pack samenstellen maar voor start te zien moet je op de pijl naar links klikken aan de linker kant van je scherm!
Reputatie 7
Badge +6
TV Overal is gratis in een Comfort of Maxi Pack. Heb je wel Proximus TV maar niet in een Comfort of Maxi Pack, dan is de prijs voor TV Overal 4,95 €/maand.
Dit als extra informatie bij het samenstellen van je Pack.
MVG
Badge +4
Een startpack kost 5 € minder, maar dan heb je die TV-Overal niet meer, als je deze wil moet dat weer 4,95 € kosten.
Dus in principe ben je dan toch beter af met Comfort waar dit al in zit en heb je zeker genoeg volume tot men eens zot wil doen ;)
+ een Comfort heeft in theorie ( 100 Mbps/6) meer snelheid ook tegenover start (60/4)
Goed gezegd in theorie :-)) want daarvoor mag je niet te ver van de glasvezelkast op straat zitten
of ook niet opADSL2+ staan of je start abonnement is (kost) al te veel :-)))
Maar voor die sukkelaars gaat dat allemaal opgelost worden dit jaar aangezien ze een miljard voor uitgetrokken hebben voor 2016 🆒
Reputatie 7
Badge +6
Als je reeds internet klant bent bij Proximus kost een Pack Start (met televisie en internet) 46,95€/maand, met dus eventueel plus 4,95€ voor TV Overal) en een Pack Comfort (met televisie en internet) 54,95€/maand (TV Overal inbegrepen).
Voor en tegen afwegen, wordt dat dus.:8
Blijkbaar zijn die internetsnelheden nog niet aangepast op de Prox Site?
60/4 - 100/6 - 100/8Mbps



☎ Vragen over ons aanbod, we bellen u meteen op
Reputatie 7
Badge +6
Dat is dan wel Internet Start prijzen enz. geen Pack prijzen.
ik heb het over de snelheden waar Redsfan onder ander over over bezig was, die nog niet aangepast zijn.
Edit: ofwel zijn die niet dezelfde voor " Internet Start/comfort/maxi " als in een "pack Start/comfort/maxi"
Reputatie 7
Badge +6
Bij een Pack Comfort op de site staat, zoals Redsfan zegt: 100 Mbps/6. Wist ook niet dat daar een verschil was.
Volgens mij hebben ze die internet niet aangepast want dat waren de snelheden een tijdje terug 4/5/6 en nu 4/6/8, enfin dat is wat ik ervan denk 😉
Reputatie 7
Badge +6
Dat zou best kunnen. ;-))))
Badge +4
Goed gezegd in theorie :-)) want daarvoor mag je niet te ver van de glasvezelkast op straat zitten
of ook niet opADSL2+ staan of je start abonnement is (kost) al te veel :-)))
Maar voor die sukkelaars gaat dat allemaal opgelost worden dit jaar aangezien ze een miljard voor uitgetrokken hebben voor 2016 🆒

Ja kheb dat antwoord van 1 miljard ook zien staan in een ander topic, hopelijk dan ook eens vectoring voor mij " dit " jaar zo dat ik ook eens een theoretische 100 Mbps haal 😉
Ja inderdaad, op dat gebied heb ik wat meer geluk en kunt er moeilijk voor gaan verhuizen dichter bij de ROP 😉
Reputatie 6
Badge +3
Die 1 miljard zijn de CAPEX die inderdaad gaan over investeringen, maar een bedrijf kan veel zien als investering, ook het verbeteren van interne programmas en processen zijn een investering. Verder kun je zeggen dat die investeringen moeten worden gespreid over vele delen. Zoals in een ander topic reeds gemeld zijn ze nog steeds bezig met het Mantra project ie het netwerk vereenvoudigd en enkele gebouwen overbodig maakt, maar dat niet echt een grote invloed heeft op de meeste klanten. Verder moeten die investeringne ook nog verdeeld worden tussen de consumenten divisie en de bedrijven divisie. Ik zou mijn verwachtingen niet te hoog leggen.Ik zie jaar na jaar wel verbetering op mijn lijn, maar niets kan mij zeker maken dat dit dit jaar ook het geval zal zijn.
Inderdaad, blijkbaar kan je dit nergens vinden om van comfort pack naar een lichtere versie te gaan, tenzij het starterspack. Ik meen te herinneren dat ik dat een tijd geleden nog wel kon.
Nu ja....ik schreef mij zo net in om te kunnen reageren op het forum, daarvoor moest ik een link activeren uiteraard, maar die link werkte niet :-)
Zit wel wat meer verkeerd op de site hier.
Verder wel tevreden over proximus.
lichtere versie is inderdaad het starterspack daar tussenin hen je geen keuzes.
Goedkoopste formule is zeer goed verstopt en pack samen stellen gaat niet met internet start.
En tv overal moet ik niet hebben ik kijk thuis naar de tv 🙂
Maar ⌘ heeft wel nog zo eerlijk geweest van een grote pijl te kiezen die naar links wijst en geen heel kleintje zodat je eerst je bril moet opzetten :-))).
Ik weet niet hoeveel decoders je hebt, maar voor hen met meerdere decoders moeten bij het start abo wel voor de 2de en derde decoder geen 5 maar 8 € betalen.

Reageer