Reeds verschillende maanden probeer ik om mijn 20 gratis foto's te bestellen via de code van Belgacom en elke keer als ik op extra film geraak en mijn foto's wil opladen krijg ik volgende mededeling:"Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website"De eerste keer heb ik dan maar geen foto's besteld in het gedacht dat het tegen volgende keer zou opgelost zijn, maar nu heb ik nog altijd hetzelfde probleem. Ook als ik rechtstreeks naar Extra Film ga lukt het niet, en als ik opnieuw wil beginnen met terug een nieuwe account aan te maken lukt het ook niet. Hoe kan ik terug mijn gratis foto's bestellen ?
Bladzijde 1 / 1
Beste Lindemans,
Kunt u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen. (klantnr., telefoonnr., gsm nr., emailadres)
Ik zal uw gegevens dan aan de bevoegde dienst bezorgen, zodat ze u kunnen verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen. (klantnr., telefoonnr., gsm nr., emailadres)
Ik zal uw gegevens dan aan de bevoegde dienst bezorgen, zodat ze u kunnen verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.