Beantwoord

Ik ga weg

  • 22 november 2017
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

Beste Proximus na 9 jaar ben ik niet meer content. Internet snelheid is heel laag upload is onder minimum download snelheid ook onder minimum. Ik heb bi box 3 en ik ben connected met wifi met mijn tv en computer door omstandigheden in appartement. Ik heb 10 keer gebeld en van alles geprobeerd en geen resultaat. Ik ben gaan kijken bij Telenet zij hebben betere opties. Zij hebben meer cadeaus, En als dat binnenkort niet verbeterd ga ik naar Telenet overstappen. Mijn tel is : 032712494. Ik betaal bij jullie heel veel, meer dan 130 euro per maand aan mijn abbonementen en ik verwacht dat alles vlot werkt.
icon

Beste antwoord door LinosD 23 november 2017, 16:54

Bekijk ook even je privéberichten Seferi.

Hey seferi, je lijn ziet er tot op de modem in ieder geval wel in orde uit. Ik merk op dat je intussen ook telefonisch contact met ons opnam. Werd het probleem verholpen? Zo niet, probeer dan zeker even volgende stappen uit:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/...
Bekijk origineel

4 reacties

mss eens beroep doen op een gratis technieker die alles eens komt nazien zie >
http://proximus.be/happyhouse waar je die kunt aanvragen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik kan het voorstel van Martin enkel onderschrijven
Op uw locatie is de minimum gegarandeerde internetsnelheid 64 Mbps (en kunnen 81% van de aansluitingen zelfs van 92 Mbps genieten) ; ook in vergelijking met de teledistributie is dit verre van slecht= zeer goed
Eventueel zelf ook eens in My Proximus - Mijn support - Test mijn lijn - start de test een lijntest uitvoeren om te zien of uw aansluiting ok is
Mogelijkerwijze heeft het probleem te maken met uw Wifi dekking in uw appartement (WiFi van omwonenden kunnen elkaar storen vermits het aantal beschikbare kanalen beperkt is); een gratis "happy house" technieker kan dit ter plaatse beter inschatten en eventuele betere alternatieven voorstellen indien nodig (PLC, ...)
P.S. Mocht uw computer bv. enkel Wifi b/g ondersteunen - en geen Wifi n/ac - bent u zowiezo beperkt tot +/- 15 à 20 Mbps
ik had ook de http://proximus.be/internetsnelheid test gedaan op 032712494 en dat ziet er heel goed uit daarom dat ik die happyhouse voorgesteld heb maar in feite zou het beter zijn dat er iemand van proximus eerst zijn lijn van dichterbij analyseert om een diagnose te kunnen stellen,
daarom als geen reactie komt van een proximus medewerker morgen, kan hij altijd eerst een privébericht sturen om te zien wat zij al dan niet als probleem vinden of kunnen al oplossen en als zij vandaar uit niets kunnen ondernemen kan hij altijd nog een beroep doen op een happyhouse bezoek van een technieker.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst (vraag, probleem, klantgegevens, copy/paste van zijn bovenstaande probleemstelling) invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +4
Bekijk ook even je privéberichten Seferi.

Hey seferi, je lijn ziet er tot op de modem in ieder geval wel in orde uit. Ik merk op dat je intussen ook telefonisch contact met ons opnam. Werd het probleem verholpen? Zo niet, probeer dan zeker even volgende stappen uit:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/...

Reageer