Uiteindelijk na een hele reeks telefoontjes en klachten, waarin verschillende keren beloofd werd dat er contact zou opgenomen worden (nog steeds aan het wachten) , hebben we een hele reeks creditnota's gekregen (zonder enige vorm van uitleg what's so ever) dus wij hallelujah t' is opgelost ...
Niet dus want ook bij de laatste factuur is er nogmaals een ander abonnements bedrag gefactureerd, werd onze affinity korting gewoon geschrapt, en ook de beloofde compensatie korting van een van de hulpdesk medewerkers blijkt nergens terug te vinden.
Je kunt normaliter dan een bedrag betwisten op je factuur maar wat blijkt?
T' knopje om op te klikken is foetsie ...
Dus nogmaals contact nemen met de hulpdesk :volgens de eerste medewerker klopt het niet, volgens de 2e medewerker ( na zo'n 4 keer doorschakelen)klopt het wel + heel ingewikkelde uitleg ook over dat variabel factuurbedrag en dan ook nog oei idd uw affinety korting moet nog toegevoegd worden u heeft een punt, geen nood mevr. binnen de 48 u krijgt u een sms met het juiste factuurbedrag ( nog enkele uren te gaan voor de kaap van 48u benieuwd !!!!)
Dus nu nog braaf enkele uren afwachten, zonder al te veel vertrouwen en een hoop frustraties, en dan hopelijk es een deftige afsluit ?
Oh en als het mogelijk zou zijn in de toekomst eens het zelfde abbonementsgeld factureren?
Beste antwoord door CindyD
Bekijk origineel