Beantwoord

Iedere maand verschillend abonnementsgeld ?


In november stapten wij over naar tuttimus sindsdien betalen we iedere maand een ander bedrag voor ons abbonementsgeld, kan niet kloppen volgens ons.
Uiteindelijk na een hele reeks telefoontjes en klachten, waarin verschillende keren beloofd werd dat er contact zou opgenomen worden (nog steeds aan het wachten) , hebben we een hele reeks creditnota's gekregen (zonder enige vorm van uitleg what's so ever) dus wij hallelujah t' is opgelost ...
Niet dus want ook bij de laatste factuur is er nogmaals een ander abonnements bedrag gefactureerd, werd onze affinity korting gewoon geschrapt, en ook de beloofde compensatie korting van een van de hulpdesk medewerkers blijkt nergens terug te vinden.
Je kunt normaliter dan een bedrag betwisten op je factuur maar wat blijkt?
T' knopje om op te klikken is foetsie ...
Dus nogmaals contact nemen met de hulpdesk :volgens de eerste medewerker klopt het niet, volgens de 2e medewerker ( na zo'n 4 keer doorschakelen)klopt het wel + heel ingewikkelde uitleg ook over dat variabel factuurbedrag en dan ook nog oei idd uw affinety korting moet nog toegevoegd worden u heeft een punt, geen nood mevr. binnen de 48 u krijgt u een sms met het juiste factuurbedrag ( nog enkele uren te gaan voor de kaap van 48u benieuwd !!!!)

Dus nu nog braaf enkele uren afwachten, zonder al te veel vertrouwen en een hoop frustraties, en dan hopelijk es een deftige afsluit ?
Oh en als het mogelijk zou zijn in de toekomst eens het zelfde abbonementsgeld factureren?
icon

Beste antwoord door CindyD 21 April 2017, 14:01

Bekijk origineel

15 reacties

In november stapten wij over naar tuttimus sindsdien betalen we iedere maand een ander bedrag voor ons abbonementsgeld, kan niet kloppen volgens ons.
Uiteindelijk na een hele reeks telefoontjes en klachten, waarin verschillende keren beloofd werd dat er contact zou opgenomen worden (nog steeds aan het wachten) , hebben we een hele reeks creditnota's gekregen (zonder enige vorm van uitleg what's so ever) dus wij hallelujah t' is opgelost ...
Niet dus want ook bij de laatste factuur is er nogmaals een ander abonnements bedrag gefactureerd, werd onze affinity korting gewoon geschrapt, en ook de beloofde compensatie korting van een van de hulpdesk medewerkers blijkt nergens terug te vinden.
Je kunt normaliter dan een bedrag betwisten op je factuur maar wat blijkt?
T' knopje om op te klikken is foetsie ...
Dus nogmaals contact nemen met de hulpdesk :volgens de eerste medewerker klopt het niet, volgens de 2e medewerker ( na zo'n 4 keer doorschakelen)klopt het wel + heel ingewikkelde uitleg ook over dat variabel factuurbedrag en dan ook nog oei idd uw affinety korting moet nog toegevoegd worden u heeft een punt, geen nood mevr. binnen de 48 u krijgt u een sms met het juiste factuurbedrag ( nog enkele uren te gaan voor de kaap van 48u benieuwd !!!!)

Dus nu nog braaf enkele uren afwachten, zonder al te veel vertrouwen en een hoop frustraties, en dan hopelijk es een deftige afsluit ?
Oh en als het mogelijk zou zijn in de toekomst eens het zelfde abbonementsgeld factureren?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Stefanie,

Alvast de excuses

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het graag voor je na.

Groeten

Koen
Reputatie 7
Badge +4
Het Proximus team kan je via deze link bereiken sorry.
Klantnr 617822514
047X XX XX [Edit Wim: gsmnummer verwijderd omwille van de privacy, reeds genoteerd in onze database]
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Stefanie,

Het spijt me dit te lezen.

Ik zie dat er reeds een dossier is opgemaakt met referentie 42292292 op 19/04.

Helaas is het zo, dat deze dossiers tot 10werkdagen behandeltijd kunnen vragen.

Ik zou je daarom willen verzoeken, nog heel eventjes geduld uit te oefenen. Ik begrijp dat dit niet evident is.

De dossierbeheerder neemt zsm contact met je op.

Groetjes, Cindy
Tuurlijk en tegen dan is het alweer te laat om de factuur nog aan te passen dus weer teveel geld van je rekening af (jaja je krijgt het uiteindelijk wel terug maar t gaat om het principe nietaar?) ... we kennen het intussen jammergenoeg wel uit ervaring.

En zeg nu zelf beste Cindy vind je dit nu kwalitatieve service? Ik denk het niet hé!
Reputatie 4
Badge +2
Eventueel kan ik je domiciliëring tijdelijk stopzetten, zodat er alvast geen foutieve bedragen kunnen afgehouden worden.

De facturen kunnen dan gecorrigeerd worden, zodat u enkel het gecorrigeerde bedrag dient te betalen.

Groetjes, Cindy
En dan pleeg ik contrackt breuk ... of dat zegt jouw collega toch aan de helpdesk
Reputatie 4
Badge +2
In zulke situatie maken we graag een uitzondering, maak ik het voor u in orde?

Groetjes, Cindy
Als dat kan graag .
Reputatie 5
Badge +3
Dit werd gedeactiveerd, vanaf volgende maand verloopt alles per overschrijving! Groetjes, Nicky
Het zou toch iets tijdelijks zijn ? Zoals eenmalig totdat deze kwestie opgelost is?
Zoals ik die laatste post intrepeteer kan ik nu telkens / overschrijving betalen en dat was niet de bedoeling of afspraak!
Ondertussen zijn ook die 48 u om de bewuste sms met aangepaste factuur te ontvangen al lang voorbij ! Dus wederom bedankt om het luttele beetje vertrouwen dat rest in jullie organisatie ook te beschamen!
Reputatie 7
Badge +3
Stefanie,

Ik vraag om je dossier met facturatie dringend te laten nakijken; de collega die dit in handen krijgt, gaat je contacteren en duidelijker info geven en men gaat dit opvolgen tot het opgelost is.

groetjes

Tina
Ondertussen weeral enkele dagen verder... wel al 2 brieven ontvangen 1 van belgacom (!!!) En 1 van proximus ter bevestiging van de klacht verder blijft het heel stil aan de overkant hoewel een week geleden de helpdesk medewerker me verzekerde dat ik binnen de 48 u max iets zou horen ...
Reputatie 7
Badge +3
Dag stefanie.mv,

Een dossierbeheerder is momenteel volop aan het werk aan je dossier en zal je hier zo spoedig mogelijk over contacteren.

Groetjes,

Antonella

Reageer