De laatste week hebben wij iedere dag updates.
's nachts blijft de decoder V3 branden, als we 's morgens dan de tv aanzetten en naar een andere zender zappen is er een software update. Dit duurt gemiddeld 15 à 20 minuten. Doen we de TV uit ( maar decoder blijft aan) en willen we een uur later weer tv kijken, is het weer hetzelfde liedje. Dit is nu al zo'n 8 dagen aan de gang.
We hebben eens rond gevraagd en niemand anders heeft deze problemen.
Iemand een oplossing ?
Bladzijde 1 / 1
Ik neem aan dat je modem ook altijd blijft aanstaan.
ja, die blijft idd ook aanstaan.
Is toch niet normaal dan. Al eens een factory reset van de decoder gedaan ?
Beste sarahs,
inderdaad zoals sinjoor71 en ricy melden, kan je best eens een factory reset doen van de decoder.
Indien dit het probleem niet oplost, mag je onze technische dienst contacteren op 0800/22700. Dan kunnen we een beter analyse van het probleem doen.
Mvg
Eva van Belgacom
inderdaad zoals sinjoor71 en ricy melden, kan je best eens een factory reset doen van de decoder.
Indien dit het probleem niet oplost, mag je onze technische dienst contacteren op 0800/22700. Dan kunnen we een beter analyse van het probleem doen.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.