Het identificeren van mijn prepaid kaart lukt niet.
Ik krijg constant de melding:
Not a valid Number
Please enter a valid Pay & Go Number
Ook sms werkt niet. Ik heb met mijn neef zijn proximus abbonement de sms IDENT ... verstuurd.
Het resultaat :
Je hebt niet het correcte profiel om een prepaid-klant te identificeren. Dit kan enkel door privéklanten met een gsm-abonnement.
Graag zo snel als mogelijk hulp gehad alstublieft
Bladzijde 1 / 1
Dag Dylan
bij mij lukte het ook niet via de normale proximus site
nadien nog een keer geprobeerd via google en de zoekterm www.proximus.be/indentificeer ingetikt
daarna op de eerste zoekterm getikt dan op indentificeer jezelf op de site en dan is me dat wel gelukt
bij mij lukte het ook niet via de normale proximus site
nadien nog een keer geprobeerd via google en de zoekterm www.proximus.be/indentificeer ingetikt
daarna op de eerste zoekterm getikt dan op indentificeer jezelf op de site en dan is me dat wel gelukt
Verschillenden mensen melden dit probleem al, als het niet lukt en er niemand reageert van proximus hier morgen, stuur een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
je kan altijd proberen ook met ander browser of je browser opstarten en in cognito proberen
via schortcut SHIFT+CONTROL+P of via SHIFT+CONTROL+N
via schortcut SHIFT+CONTROL+P of via SHIFT+CONTROL+N
Dag Dylan, als geen enkel van de opties werkt, dien je je naar een Proximus verkooppunt te begeven met de kaart en je identiteitskaart. Onze excuses voor de overlast. Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.