Beantwoord

Identificeren Pay&Go kaart

  • 5 December 2016
  • 2 reacties
  • 1489 Bekeken

Ik woon in het buitenland, en heb jaren geleden een Pay&Go kaart gekocht voor mijn jaarlijkse bezoeken in België. Nu wil ik mij graag identificeren, maar : ik heb geen eID-kaart, geen Bancontact kaart, en kan met mijn Pay&Go kaart geen beheerder worden in MyProximus. Ik woon immers niet in België ! En dus kan ik ook niet "eventjes" in een Proximus winkel binnenstappen. Hoe moet dat dan ? Waarom kan Proximus de Belgen in het buitenland niet gewoon de mogelijkheid geven via een mailtje de nodige gegevens door te sturen ?
icon

Beste antwoord door Wim 5 December 2016, 07:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Karina,
er zijn nog meer mogelijkheden om je te identificeren. Ook iemand anders kan dan voor jou doen. Je vindt alle info terug op deze infopagina.
Zie ook ons persbericht daarover.
Mvg,
Beste,

Ik ben gisteren afgestapt van mijn Mobile Enterprise abonnement en heb nu een Pay&Go+ herlaadkaart. Om die echter te activeren, dien ik mij te identificeren. Nu, wanneer ik mijn GSM nummer opgeef, krijg ik de melding: "Geen geldig nummer", terwijl ik reeds krediet heb staan op mijn herlaadkaart, én een MyProximus account heb voor dit nummer. Wanneer ik dan de 'identificatie' stap wil vermijden door rechtstreeks een Full Control abonnement aan te schaffen, krijg ik nog steeds de melding: "Winkelmand is niet beschikbaar voor onze corporate klanten". Quid? SIM kaart is bijgevolg nog steeds geblokkeerd.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Maxim

Reageer