Beantwoord

Identificatie bij pay&go

  • 2 August 2017
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Vanmorgen heb ik 15€ op de pay&go kaart opgeladen maar ik kan niet bellen omdat ik me niet zou geindentificeerd hebben. Ik kan enkel verder als ik dat alsnog doe MAAR ik moet dan opnieuw een budget opladen! Dit klopt toch niet. Hoe geraak ik aan de identificatiepgina zonder te moeten klikken op 'opnieuw laden'?
icon

Beste antwoord door NickyL 3 August 2017, 08:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste,
via deze link:
https://www.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/identification
kan u zich identificeren met uw EID of €1 herladen.
Of u kan met uw ID kaart naar een PXM shop gaan waar zij dit kunnen bevestigen.
bij herladen voor 1€ moet je het wel ieder jaar herhalen.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Gdg, deze kan je doen via drie manieren, neem snel een kijkje op https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html, Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Marin,

Je kan de identificatie ook via een Proximus verkooppunten laten uitvoeren.

Groetjes Inge

Reageer