Idee voor Premium club verzendingen

  • 16 July 2013
  • 0 reacties
  • 361 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

In plaats van vouchers en andere 'papieren' via de post te versturen, zou het toch veel gemakkelijker zijn om die via mail te sturen.


Vb. ik bestel een voucher voor smartphoto produkten. Nu moet ik 2 tot 8 weken wachten op mijn voucher en dan pas kan ik mijn bestelling doen bij smartphoto. Dardoor mis ik wel bepaalde promoties die tijdelijk bij smartphoto lopen. Als ik mijn fotoboek al maak en wacht met verzenden tot ik de voucher in handen heb, krijg ik een andere prijs dan oorspronkelijk uitgerekend. De promo is verlopen en ik krijg een andere promo aangeboden, maar met een andere prijs als resultaat natuurlijk.


Waarom niet de voucher direct via mail versturen. Die zou dan elektronisch aan mijn bestelling bij smartphoto kunnen gekoppeld worden, door de code die je ingeeft op de site van SP en alles kan direct afgehandeld worden. Als je dan tijdens de bestelling ziet dat je niet voldoende of teveel punten hebt voor je bestelling, dan kan je die nog aanpassen door bijkomende voucher of fotos te nemen. Met de post duurt het te lang.


Voor vouchers van andere winkels kan die dan door de klant zelf afgedrukt worden, mits er ook een code op staat, die de ontvangende winkel kan checken om frauduleuse dubbel afprintingen tegen te gaan.


Het is wel allemaal wat complexer voor de bedrijven, maar in deze E-tijd moet dat toch kunnen... time is nog altijd money, ook voor de klant, die dit snel wil combineren met het innen van zijn geschenk.

0 reacties

Geen reactie

Reageer