Iemand enig wat het betekent dat het icoontje op mijn Bbox-2 staat te knipperen (niet altijd) wanneer mijn pc af staat? Als internet aanstaat is dit normaal, maar wanneer deze afstaat.
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
over welk icoontje heb je juist?
betekenis lampjes : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14486/~/wat-betekenen-de-controlelampjes-op-mijn-modem-%28b-box%29%3F
mvg
betekenis lampjes : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14486/~/wat-betekenen-de-controlelampjes-op-mijn-modem-%28b-box%29%3F
mvg
als het wifi lampje knippert zit er iemand op uw wifi... misschien jouw smartphone? anders zit uw gebuur misschien op uw kosten te downloaden? of iemand verbonden met fon hotspot (indien je deze al zou hebben)
check eens de beveiliging
en ga eens naar http://192.168.1.1/ en kijk eens hoeveel wireless clients er verbonden zijn?
mvg
check eens de beveiliging
en ga eens naar http://192.168.1.1/ en kijk eens hoeveel wireless clients er verbonden zijn?
mvg
Beste meubel,
zoals xenne hier reeds vermeldt, is er inderdaad draadloze activiteit op de modem als het lampje knippert. Dit kan eender welk toestel zijn dat draadloos verbonden is met uw modem (laptop, smartphone, ...). Je moet inderdaad zeker zijn dat je draadloos netwerk beveiligd is zodat er geen andere gebruikers connectie mee kunnen maken. Meer info over beveiligen van de modem : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/internet/thuis-surfen/draadloos-internet/a_id/14455/
Indien dit in orde is, kan het ook zijn dat iemand in je buurt verbonden is met het FON-gedeelte op je modem. Alle info over FON, vind je hier : http://www.belgacom.be/fon
Mvg
Eva van Belgacom
zoals xenne hier reeds vermeldt, is er inderdaad draadloze activiteit op de modem als het lampje knippert. Dit kan eender welk toestel zijn dat draadloos verbonden is met uw modem (laptop, smartphone, ...). Je moet inderdaad zeker zijn dat je draadloos netwerk beveiligd is zodat er geen andere gebruikers connectie mee kunnen maken. Meer info over beveiligen van de modem : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/internet/thuis-surfen/draadloos-internet/a_id/14455/
Indien dit in orde is, kan het ook zijn dat iemand in je buurt verbonden is met het FON-gedeelte op je modem. Alle info over FON, vind je hier : http://www.belgacom.be/fon
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.