i phone 6 space grey

  • 4 September 2015
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

deze zou je ook als bestaande klanten kunnen ontvangen; woensdag iemand aan de lijn gehad hierover en was geen probleem en dan donderdag zeggen ze ja der is alleen voorraad voor nieuwe klanten. dus als je meer dan 15 jaar trouw uw facturen betaald tel je gewoon niet meer bij jullie ik ga hiervoor ook de ombudsdienst van telefonie op de hoogte brengen wat is alles behalve correct. hoe jullie handelen

4 reacties

je kan mss ondertussen ook aan http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" target="_blank vragen

via één van deze wegen zoals opgegeven op hun site:

Proximus op de sociale netwerken:

- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank ◄hier wordt het vlugst gereageerd

- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank

- http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

(! op deze sociale netwerken best gebruik maken van een privé bericht om je privé gegevens door te sturen aan de Proximus medewerkers

Of telefonisch

- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" target="_blank



Als je eventueel antwoord krijgt via één van deze wegen, kan je deze hier altijd posten, ook interessant voor andere forumlezers
Beste Christine,
Kan u mij via een prive bericht uw klantgegevens even bezorgen dan kan ik dit verder voor u nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Id
mijn aanvraag dateert al van in augustus dus sorry maar de voorraad was toen zeker nog niet op en voor nieuwe klanten is er dan nog wel denk dat jullie wel ook wat moeite mogen doen en bestaande klanten dit ook geven
Beste Christine,
Wij merken op dat u ons op verschillende manier contacteert betreffende deze situatie. Wij trachten het mogelijk voor u te doen, maar zoals u reeds vermeld werd ligt deze beslissing voor bestaande klanten niet bij ons.
Er werd een nieuw dossier aangemaakt voor de bevoegde dienst en deze dienst zal u opnieuw telefonisch contacteren hierover.
Mvg Id

Reageer