huur decoder?

  • 24 August 2011
  • 6 reacties
  • 2341 Bekeken

Badge
Wat is de huidige huurprijs van één decoder?

Als ik een decoder koop krijg ik dan een prijsvermindering?

6 reacties

€6 per maand huur per decoder

als je een decoder koopt betaal je geen huur, zo simpel is het

mvg
Badge
Kan je dit dan ergens in je e-services aanpassen?

En geldt dit als contractbreuk als je nog geen jaar BGC klant bent?
wat wil je eigenlijk bereiken? overschakelen van huurdecoder naar aankoop decoder?

degene dat je huurt zal je dan wel moeten inleveren, dan pas zal hij niet meer gefactureerd worden
en dan moet je er natuurlijk nog éne kopen

dit kan je best regelen in een bgc center, bel anders eens met de klantendienst 0800 22 800

mvg
Badge
Ja, aankoop decoder ipb. huurdecoder.

Ik wist alleen niet of de huur van de 1ste decoder € 0 was(zoals bij Scarlet) of wel degelijk betaald moet worden,

en ik weet nog steeds niet of de huur opzeggen als contractverbreking geldt.
Badge
Nee het is dus zo eenvoudig als hierboven beschreven gewoon naar belgacom shop gaan daar één kopen juiste prijs zou je eens moeten zien op site van belgacom bij mij was dat aan 199€. Ik moest dan wel gehuurde decoder nog terug brengen naar die shop.Die 6 euro zal je dus niet meer zien verschijnen op je factuur.
Reputatie 7
Badge +1
De 6€ huur zit inderdaad in die 18,50€ die men voor TV Comfort apart (zonder pack) rekent, en die in een pack als gratis TV wordt bestempeld.. maar in een pack kost TV

Telephony + TV Comfort (zonder internet) 32,50€ - 19€ voor Telephony = 13,50€ (dus 5€ korting)

Internet Comfort + TV Comfort 43,87€ - 32,92€ (voor Internet Comfort) = 10,95€ (dus 7,55€ korting)

Telephony+ Internet Comfort + TV Comfort 51,92€ - 19€ Telephony - 32,92€ Internet Comfort = 0€ (dus 18,50€ korting....)

Alleen in combinatie met Internet Intense gaat er nog 5,30€ méér korting af (nl. 23,80€), waardoor Internet Intense in feite maar 8,27€ méér kost dan Favorite

Hier gaat dus nog eens 6€ decoderhuur af als je er een koopt...

Reageer