Skip to main content
Ik heb al meerdere keren geprobeerd te bellen maar elke keer als ik een categorie kies kom ik op de te technische dienst uit, ik moet op Mijn Proximus zijn niet op de technische dienst DANK U.
Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
Ik heb al meerdere keren geprobeerd te bellen maar elke keer als ik een categorie kies kom ik op de te technische dienst uit, ik moet op Mijn Proximus zijn niet op de technische dienst DANK U.

Volgens mij kan je dit via het nummer 1910 of is dit nu enkel en alleen voor premium club vragen!
Heb je een Twitter account? Dan kan je het daar eens proberen. Meestal krijg je er vlug respons.

Of anders kan je wachten tot onze MyProximus specialist Kristof 'langskomt'. :8
Ken het nummer 1910 niet, ik heb geen proximus mobile nummer alleen proximus tv en internet

En ja ik heb een twitter, kan ik eens proberen, dank je wel
Ik krijg altijd veel vlotter op Twitter een antwoord, wat ik ook niet onlogisch vind, gezien alle firma's deze trend volgen, al zullen de ouderen daar het misschien niet altijd mee eens zijn:)

Reageer