Beantwoord

Huidig totaalbedrag?

  • 4 June 2017
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

Hallo,

Ik heb een abonnement van 20 € dat telkens vernieuwd wordt de 16e van elke maand.
Gisteren kreeg ik de melding dat ik bijna over mijn data-limiet ben.
Via de app wou ik dan gisterenavond 500Mb extra volume aanvragen voor 5€.
Helemaal op het einde kreeg ik een foutmelding in de app, een netwerkfout, en de melding dat ik opnieuw moest proberen.
Dat heb ik dan ook gedaan, maar ik kreeg opnieuw dezelfde fout.
Ik heb het opgegeven met de bedoeling vandaag opnieuw te proberen.
Vandaag zie ik via de app dat mijn huidige totaal bedrag 30 € is, en er is geen extra data-volume.
Als ik via de pc kijk, is het nog steeds 20 €.

Wat moet ik doen?
Nog eens proberen en riskeren dat het 35 € wordt.
Heb ik dan extra volume of niet, want het is nergens te zien?
Graag (snel) een oplossing aub.
Thx.

UPDATE: ondertussen zie ik dat ik 2 mails heb ontvangen, zijnde bevestigingen dat ik 2 x 500 Mb extra heb besteld!
Op de website is het nog altijd 20 €, geen vermelding van extra volumes.
Op de app is het 30 €, geen vrmelding van extra volumes.
Aub zeg!

Anthony
icon

Beste antwoord door WouterM 3 July 2017, 18:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hoi ARos! Kan je ons via een privébericht je klantgegevens bezorgen aub , je kan dit via

ttps:/nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes, Cindy
27 dagen later ... niet geholpen, factuur van 30 euro, en geen respons op mijn vragen ...
Dank u Proximus!
Reputatie 5
Badge +2
Hallo ARos!

Ik heb u op 08/06/2017 een privébericht verstuurd betreffende de vraag die u mij stelde, kan u dit even nagaan aub?

Groetjes,

Wouter
Wouter,

Ik heb al 3 keer geantwoord op jouw bericht (14 dagen geleden, 8 dagen geleden en 2 dagen geleden).
Daarbij heb ik meerdere zaken gevraagd, die perfect kunnen gecontroleerd worden.
Maar ik heb geen respons meer gekregen.

Voor mij hoeft het niet meer ...

Reageer