Ik heb een abonnement van 20 € dat telkens vernieuwd wordt de 16e van elke maand.
Gisteren kreeg ik de melding dat ik bijna over mijn data-limiet ben.
Via de app wou ik dan gisterenavond 500Mb extra volume aanvragen voor 5€.
Helemaal op het einde kreeg ik een foutmelding in de app, een netwerkfout, en de melding dat ik opnieuw moest proberen.
Dat heb ik dan ook gedaan, maar ik kreeg opnieuw dezelfde fout.
Ik heb het opgegeven met de bedoeling vandaag opnieuw te proberen.
Vandaag zie ik via de app dat mijn huidige totaal bedrag 30 € is, en er is geen extra data-volume.
Als ik via de pc kijk, is het nog steeds 20 €.
Wat moet ik doen?
Nog eens proberen en riskeren dat het 35 € wordt.
Heb ik dan extra volume of niet, want het is nergens te zien?
Graag (snel) een oplossing aub.
Thx.
UPDATE: ondertussen zie ik dat ik 2 mails heb ontvangen, zijnde bevestigingen dat ik 2 x 500 Mb extra heb besteld!
Op de website is het nog altijd 20 €, geen vermelding van extra volumes.
Op de app is het 30 €, geen vrmelding van extra volumes.
Aub zeg!
Anthony
Beste antwoord door WouterM
Bekijk origineel