hoe kan ik online mijn huidig mobiel abonnement (ook proximus) upgraden naar mobilus M??
Bladzijde 1 / 1
kan dit je eventueel verder helpen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
nee sorry, zo kom ik terug op MyProximus en daar geen mogelijkheid tot aanpassen
nee geen pack
wel een abonnement via mijn werk
wel een abonnement via mijn werk
En wie is de beheerder in myProximus voor dit nummer?
Want anders kan u dit eens navragen bij de werkgever....
Want anders kan u dit eens navragen bij de werkgever....
ikzelf zou ik denken
ik heb een myproximusaccount, kan inloggen, vind mijn huidig abo maar kan dit niet aanpassen
ik heb een myproximusaccount, kan inloggen, vind mijn huidig abo maar kan dit niet aanpassen
er zijn dikwijls problemen met myproximus stuur anders eens een PB zodat ze dit kunnen checken
een privébericht aan Het Proximus Team kan je sturen via onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
een privébericht aan Het Proximus Team kan je sturen via onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
ingevuld
bedankt voor de info!
bedankt voor de info!
Staat in uw gebruikersprofiel uw rol als beheerder?
Want ook al bent u de beheerder niet dan nog kan u inloggen in myProximus....
Want ook al bent u de beheerder niet dan nog kan u inloggen in myProximus....
bedankt voor de info!
graag gedaan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.