Op 4/11 werd een bedrag van 9€ van mijn rekening gehaald voor bovengenoemd product door Ingenico Financial Solutions uit Woluwe.
Dit zijn de gegevens:BE76732014253795
Ref.: opdrachtgever 2016-11-03 10:20:12 7712080Z.
Mededeling T333142173Z.
Proximus ref?:CRFD323351881.
De deal is niet doorgegaan door foute informatie van een medewerker.
Ik heb zelf al een mail gestuurd naar deze firma maar geen reactie;
Wat moet er nu verder gebeuren
Mvg
Martine De Mol
Bladzijde 1 / 1
Hallo Bramozz1988!
Het spijt me dit te horen...
Omdat de betrokken betaling gaat om een betaling in de winkel kan ik eventuele details niet oproepen omdat mijn systeem niet in communicatie staat naar onze verkooppunten.
Hiervoor dient u terug de betrokken winkel te contacteren, wat u mij wel al kan doorgeven is als het op een speciale actie ging of als u de gsm in korting heeft gekocht met aan abonnement.
Als u dit kan doorsturen via een privébericht gericht aan "Het Proximus Team" via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Dan maken wij het nodige dossier intussen op voor u. :)
Mvg,
Wouter
Het spijt me dit te horen...
Omdat de betrokken betaling gaat om een betaling in de winkel kan ik eventuele details niet oproepen omdat mijn systeem niet in communicatie staat naar onze verkooppunten.
Hiervoor dient u terug de betrokken winkel te contacteren, wat u mij wel al kan doorgeven is als het op een speciale actie ging of als u de gsm in korting heeft gekocht met aan abonnement.
Als u dit kan doorsturen via een privébericht gericht aan "Het Proximus Team" via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Dan maken wij het nodige dossier intussen op voor u. :)
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.