Hallo, ik heb gisteren een p9 lite aangekocht met de promotie 9€. Ik kan niet op Pokémon Go inloggen met mijn Google account alleen met de Pokemon club account maar wil geen nieuwe account creëren bij de Club. Wat is het probleem (ik heb verder al de security op mijn Google account gecheckt). Is er iets mis met de promotie smartphone ? Bedankt. Loic
Bladzijde 1 / 1
wat je volgens proximus nodig hebt is :
Even nog meegeven wat je smartphone zeker aan boord moet hebben om Pokémon GO te spelen:
•Minstens Android 4.4 of iPhone 5
•Een scherm met minimale resolutie van 720x1280 pixels
•Internet (natuurlijk). Dat mag onze 3G, 4G of 4G+ zijn. Maar ook wifi kan.
•GPS
•Een gyroscoop
van voorwaarden om in te loggen vind ik toch niks terug !
Even nog meegeven wat je smartphone zeker aan boord moet hebben om Pokémon GO te spelen:
•Minstens Android 4.4 of iPhone 5
•Een scherm met minimale resolutie van 720x1280 pixels
•Internet (natuurlijk). Dat mag onze 3G, 4G of 4G+ zijn. Maar ook wifi kan.
•GPS
•Een gyroscoop
van voorwaarden om in te loggen vind ik toch niks terug !
De P9 lite heeft het allemaal, p9 lite zit in de lijst van de smartphones met dewelke je Pokémon Go kunt spelen ( trouwens ik kan spelen als ik inlog met de Club maar dat wil ik niet, ik wil inloggen via Google). Vraag is of er een blokkering inzit ?
zou mij ten zeerste verwonderen dat er een blokkering inzit, maar stel anders eens de vraag via privébericht of via prox op twitter als je een twitter account hebt.
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.