Hallo, sedert enige dagen kan ik Hotmail (outlook) niet bereiken via netwerk (2G/3G) maar wel via Wifi. Ik krijg wel het openingsscherm en kan mijn paswoord ingeven, maar daarna krijg ik het bericht dat de service niet bereikbaar is. Alle andere web-pagina's kan ik wel bereiken.
Mss is het een bekend probleem, daarom best een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)
NB: mss ook best de link meesturen naar je post hier: http://forum.proximus.be/posts/02ebc2843b
zodat ze hier in je forum post eventueel kunnen reageren
en er mss hierdoor nog andere forumleden iets kunnen van opsteken!
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)
NB: mss ook best de link meesturen naar je post hier: http://forum.proximus.be/posts/02ebc2843b
zodat ze hier in je forum post eventueel kunnen reageren
en er mss hierdoor nog andere forumleden iets kunnen van opsteken!
Dat is eigenaardig, ik had vanmorgen nog MSN Outlook mailbox nog geraadpleegd en dat via 4G netwerk van Proximus en ik had nochtans geen problemen om die te openen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.