Skip to main content
Beste,

Sinds kort heb ik mij een banksys apparaat aangeschaft om electronische betalingen in onze winkel mogelijk te maken. Bij het aansluiten van het apparaat (c-zam/xenta) op de router en na het invoeren van een bankkaart krijg ik steeds de foutmelding "host onbekend" op het scherm van het betaaltoestel. In de manual staat enkel aansluiten en niks meer en dat zou de klus moeten klaren. Ik heb dit reeds getest op een telenet aansluiting en daar lukt dit perfect. Kan iemand ons vertellen wat het probleem is in geval van een adsl aansluiting en wat te doen om dit probleem op te lossen?

ALvast Bedankt,

Frederik

Voor technisch advies kunt u het Customer Contact Center bellen op het nummer: 02/727.88.99 (banksys)

Kunnen ze u daar niet verder helpen?

Heb je de kaartlezer met een utp netwerkkabel aangesloten op de B-Box modem/router uitgang PC1 of PC2 ?

Het zal waarschijnlijk iets te zien hebben met geblokkeerde poorten, ik weet niet welke poorten de C-Zam nodig heeft.

Je kan mss ook eens bellen naar het gratis nummer van de technische helpdesl BGC en daar eens raad vragen

op het nummer 0800 22 700.

Reageer