Beantwoord

Hoog bedrag, mobiele gegevens.

  • 27 April 2017
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Beste,

Mijn zoon had deze maand een hoog verbruik op zijn mobiele gegevens. Op 20 april, net voor het afsluiten van de periode, had hij een bedrag van 41 euro staan. Een deel van in het buitenland en ook van zijn maandelijkse vaste kost. Maar daar zat dan ook een deel mobiele gegevens bij, ook al stond er op zijn huidig verbruik nog 11mb resterend.

Pas de dag erna zat hij boven de 100%, maar dat verklaart dan niet waarom hij al een openstaand bedrag had voor hij over zijn limiet ging. Kunnen jullie me uitleggen hoe dit komt?

Referentie: 172101131187
Klantnummer: 07587725

Mvg
Benny
icon

Beste antwoord door NickyL 27 April 2017, 14:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Benny, My Proximus is een indicatie van het verbruik, namelijk niet real time, kosten teller is wel real time. Je vindt deze info terug op https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_apps/particulieren/support/applicaties-apps/myproximus/uw-verbruik-raadplegen/verbruik-in-de-myproximus-app-niet-correct.html , excuses voor enige onduidelijkheid hiervoor. Groetjes, Nicky
Hallo, bij mijn zoon is de maand pas gestart vanaf 1juni 2017 en zit na een week al bijna aan zijn limiet dus hij legt zijn mobiele gegevens bewust af om een hoge factuur te vermijden. Kunnen jullie controleren waar hij die week zou gesurft hebben? Ik snap niet dat hij vorige over heeft en nu na pas een week plots niet meer? Hij snapt het ook niet wat er gebeurt is.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Minibelle,

Waarop er werd gesurft kunnen wij niet nakijken. Ik zie wel dat er op 03/06 om 17u38 een connecite gebeurd is van meer dan 690MB. Dit is extreem veel om in 1 verbinding te gebruiken.

Groetjes,

Antonella

Reageer