Hallo
1) sinds enkele dagen krijg ik voor elk 'alarm' steeds 3 mails toegestuurd ??? Hoe deactiveer of reset je dit ?
2) op de 0800 22800 of 500 is er geen enkele optie en/of dienst die dit product ondersteunt ??? Wie kan helpen ?
Bladzijde 1 / 1
Misschien vindt u hier iets:
www.proximus.be/homecontrolgebruiken
eventueel bij Triggers : regels bepalen voor het sturen van smsen/e-mails
Anders belt u toch 0800 22 800, u kiest een optie bv. probleem met internet en men kan u dan wel doorschakelen naar de bevoegde dienst.
Of nog:
support.nl.proximus.be/app/webforms/ask_Home_Care
www.proximus.be/homecontrolgebruiken
eventueel bij Triggers : regels bepalen voor het sturen van smsen/e-mails
Anders belt u toch 0800 22 800, u kiest een optie bv. probleem met internet en men kan u dan wel doorschakelen naar de bevoegde dienst.
Of nog:
support.nl.proximus.be/app/webforms/ask_Home_Care
1) sinds enkele dagen krijg ik voor elk 'alarm' steeds 3 mails toegestuurd ??? Hoe deactiveer of reset je dit ?
2) op de 0800 22800 of 500 is er geen enkele optie en/of dienst die dit product ondersteunt ??? Wie kan helpen ?
Misschien eens kijken in de handleiding of daar iets van terug te vinden is, hier en hier
Of de vraag stellen via e-mail hier
Noot:
Verder weet ik dat Home&Care al lange tijd gestopt is met commercialiseren.
Dit is dus als het ware een uitstervend product.
Uitstervend product ? Waarom ? Wordt nog aangeboden op website en er is zelfs een samenwerking met Securitas.
Quid alternatieven ?
Quid alternatieven ?
Hey BVWO,
Dit antwoord komt van een proximus medewerker.
Daaruit zou ik toch ook niet concluderen dat er geen support meer gegeven wordt.
Dit antwoord komt van een proximus medewerker.
Daaruit zou ik toch ook niet concluderen dat er geen support meer gegeven wordt.
By the way...nu ligt mijn App op mijn smartphone er ook uit...gereinstalleerd en al...geen succes. Wat is er toch aan de hand ?
Hier hetzelfde. Kan niet meer inloggen via de app, wel via web. Geen SMS bij bewegingsalarm. Helpdesk had nog nooit over home control gehoord.
Heldesk....1uur lang van de ene dienst naar de andere...en dan plots...tuutuutuutuut...tja..
precies hetzelfde meegemaakt...zonde van de tijd bij dit zonnige weer
Er moet toch iemand zijn die dit product ondersteunt bij Proximus ?
Bijna niet te geloven....het is alsof je iets koopt en de koper ontkent het bestaan ervan.
Bijna niet te geloven....het is alsof je iets koopt en de koper ontkent het bestaan ervan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.