Skip to main content
We zijn al een hele tijd aan het proberen iemand te bereiken ivm de home control app. Onze iPhone gaf het bericht dat de app ons toestel vertraagt. Bleek dat de app al sinds begin 2015 niet meer werd bijgewerkt. Nu na de laatste ios update krijg ik de melding dat de app niet meer gaat gebruikt kunnen worden in toekomstige versies van ios. We betalen wel elke maand voor home control maar blijkbaar is er dan geen enkele ondersteuning meer. Kan iemand ons laten weten hoe we contact kunnen nemen met iemand die hiervan op de hoogte is bij Proximus. Via telefoon en meermaals langs te gaan in de Proximus winkel lukt het niet om een antwoord te krijgen.
Dag Kris,

Ik heb je vraag doorgestuurd naar de verantwoordelijke van het Home & care product.

Mvg,

Robrecht

Het Proximus Team
En nu volgt weer de gebruikelijke stilte van de laatste maanden. Telkens krijgen we te horen : we geven het door, we contacteren u volgende week ... maar er komt geen antwoord of oplossing. Ondertussen moeten wij wel onze facturen betalen.
Ik heb het nogmaals doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Je feedback is doorgegeven aan de betrokken dienst, ze zullen nakijken dat er ook voor de volgende IOS versies een update van de app kan gebeuren.
Is er intussen al nieuws hierover ? Er is weer een nieuwe ios versie waardoor ik de app niet meer zal kunnen gebruiken als ik deze versie installeer.
Ik heb even na vraag gedaan bij de verantwoordelijke of ze al antwoord hebben gekregen van de vendor die voor ons de app maakt.

Reageer