Skip to main content
Het is ondertussen al een jaar bezig. Ik had een abonnement van €25 p.m.

Vorig jaar rond juni had ik geen gsm meer omdat hij kapot was. Alles was betaald. Ik kreeg nooit geen facturen opgestuurd. Ik had mij pas in november '16 terug een nieuwe gsm aangeschaft. Toen begon het, ik wou mijn abonnement terug. Ik ging naar een Proximus punt. Ik kon geen abonnement aanvragen want er stond blijkbaar nog een bedrag open, ik moest bellen naar de Proximus service. Daar vertelden ze mij dat ik geen openstaande facturen had maar het probleem niet konden zien en terug naar de winkel moest. Ik heb zo wel 10 keer gebeld als naar een Proximus 'shop' geweest, met als gevolg géén resultaat. Ik had het geduld omdat ik bij proximus wou blijven. Ik heb nu nog steeds een herlaadkaart. Nu eind juli '17 krijg ik een factuur van maar liefst 612 eurootjes..

(Dus ik had een abonnement van €25 en geen gsm vanaf juni)

Dit is een samenvatting van de factuur:

28/06 €63,14

27/07 €62,65

27/07 €1,80

26/08 €388,79

27/09 €15,00

12/09 €79,71 (schadebeding)

19/07 €0,99 (intresten)

Ik ga naar een Proximus shop waar ze me weer niet kunen helpen en contact moet opnemen met de Proximus service. Ik heb gebeld ook daar kunnen ze ook weer niets vinden WAT EEN VERASSING! En zeggen ze mij dat ik naar een Proximus shop moet gaan, maar dat het niet klopt en dat ze hopen dat het opgelost geraakt.

Ik betaal géén cent en neem indien een advocaat!

Ik ga nu terug naar een Proximus winkel. Nergens weten ze wat het probleem is, maar kunnen mij wel een factuur van €612 opsturen. Lachwekkend!
Dag Maitex,

Graag ontvang ik van jou een privébericht met het betrokken klantennummer.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer