Vraag

Hoge faktuur ineens

  • 20 June 2017
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Beste,

Reeds er al een aantal keren contact is opgenomen geweest met jullie dienst telefonisch, maar dit nog steeds niet in orde is probeer ik het maar eens online. (Ik weet niet of op een termijn is op betwistingen) Maar ik ben mijn uiterst best aan het doen om dit zo snel mogelijk te regen vanuit mijn kant.

Een tijdje geleden besloot ik om naar jullie winkel te Geel in de Nieuwstraat te gaan om mijn tariefplan aan te passen. In mijn ogen kon ik er toch wat goedkoper mee rondkomen, ik zat momenteel altijd rond de 180€ en wilde graag een beetje zakken. De verkoper vertelde mij dat dit zeker mogelijk was. Hierbovenop had hij ook nog een abonnement die goedkoper uitkwam met een IPhone inbegrepen (weliswaar met de nodige contractmaanden.) Hier ging ik dus mee akkoord en alles zou voor mij in orde zijn.

Mijn betalingen gebeuren allemaal via domiciliëring omdat ik er wel volle vertrouwen in niet altijd thuis ben (wel steeds in België). Ik werd na een tijd gecontacteerd door een familielid om te laten weten dat er wel iets moest schelen met mijn gsm-facturen. Deze waren ineens uit het niets gestegen naar 778€ en uiteindelijk 1362€ .. Na een eerste telefoontje om te laten weten dat er iets mis mee was is deze wel terug gezakt naar 224€, maar wat nog steeds meer is dan wat ik ervoor betaalde.
Na een aantal dagen kreeg ik al een melding dat mijn mobile date erop zat voor de maand.. wel heel raar aangezien dit ervoor maar occasioneel aan het einde van de maand gebeurde en ik die dagen op het werk zat waar ik steeds gewoon hun wifi gebruikt. (met mijn data Off)

Als ik nu de factuur nog eens bekijkt zie ik een maand waar er 20gig gebruikt is geweest 60€ dat aangerekend is geweest, en een andere maand met 13 gig komt er ineens 628€ bij…

Het probleem nu is dat mijn betaling via domiciliëring gebeurd en de eerste factuur van 778€ wel reeds betaald is geweest. Nu moet ik toegeven dat het niet altijd gemakkelijk is om ineens zo een budget uit je maandloon kwijt te raken terwijl je de winkel/verkoper wel net vertrouwde om net minder uit te geven de volgende maanden.

Graag had ik daar wel een oplossing zo snel mogelijk voor hebben gehad, mijn geld zou ik voor de vakantiemaanden zeker kunnen gebruiken en het blijft echt wel lang aanslepen.

Mvg.
Klantnummer: 616891191

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Sennah,

Dossier 29783206 is hiervoor al in behandeling.

De dossierbeheerder kijkt alles na en zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Beste, Het probleem is nog steeds lopend.
Momenteel is zelfs mijn internet terug afgesloten terwijl ik morgen echt mijn GPS nodig heb.

Ik begin het een zeer lastige situatie te vinden en zou graag ASAP een oplossing willen vinden en een terugbetaling willen hebben voor de vakantiemaanden. Mijn factuur kan toch niet zomaar verzevenvoudigd worden uit het niets?

Mvg,
Sennah

Reageer