Hoge aanrekening

  • 6 July 2017
  • 3 reacties
  • 280 Bekeken

Beste, ik heb dit gisteren al doorgestoord als privébericht naar het proximus team, maar kreeg nog geen reactie.
Wij kregen voor de maanden mei en juni een aanrekening die een pak hoger is dan normaal. Dit zou komen door hoog verbruik op mobiel internet met een tablet die ons huis bijna nooit uit komt. slechte wifi en 3G vergeten uitschakelen veronderstel ik. Maar het stoort mij enorm dat ik geen enkele keer een waarschuwing kreeg wegens hoog verbruik. Er staan zogezegd 2 limieten ingesteld, de sms'en kwamen niet. Een jaar of 2-3 geleden werkte dit wel, en werd mobiel internet zelfs geblokkeerd bij de 2de limiet!
Ondertussen heb ik gezien dat dat nog wel al eens gebeurd is.
Ik bekijk blijkbaar mijn aanrekeningen niet nauwkeurig genoeg.
Nu heb ik ook nog gezien dat we sinds een jaar ongevraagd de "all-sports bundel" krijgen.
Wij kijken geen sport op tv.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Er zijn gisteren 2 rechtzettingen gedaan ivm uw mobile internet.

Het gaat over de bedragen van 173,85EUR en van 75,74EUR.

De bedragen komen in mindering op de volgende factuur.

Ik heb ook juist uw All Sports opgezegd.

Groetjes,

Joël
Hallo, Tabruyn marc , is het mogelijk om mijn factuur eens na te kijken van juli om te kijken of er 15 en 25 euro promo in mindering is gebracht?
Ik heb 6 maanden promotie van 25 euro op mij tuttimus en dan heb ik nog eens 1 jaar lang een promotie van de winkel 15 euro per maand.
Mijn email is verandert van srbrutus@telenet.be naar blakie51@hotmail.com
Grtjs en bedankt
Reputatie 7
Badge +3
Dag brutusbeefcake, deze kortingen staan inderdaad actief. Grt, HeidiE

Reageer