Skip to main content
Wie heeft er nog geen televisie ontvangen en krijgt telkens een ander antwoord?

Ben eens benieuwd hoeveel personen er in dezelfde sh*t zitten en waar hun geduld op is.



Mijn aanvraag is ingediend sinds 21 november 2016. Ik heb pas een maand geleden mijn decoder ontvangen.

Natuurlijk ligt deze nog steeds in zijn doos want ik heb geen tv.

Hierop krijg ik geen juist antwoord omdat ze het niet weten. Hoe kan je nu zoiets niet weten?

En als ik moet wachten tot april voor de nieuwe lichting van televisies is dit één grote schande.

Ondertussen mag ik wel tv abonnement betalen voor niks.



Net nogmaals met een operator gebeld voor de 50ste keer.

Weer een antwoord en geen antwoord.

Ik vroeg achter een manager of verantwoordelijke. Zelfs daar ging de operator niet op in.

Ik zei hem dat ik dan best alles ga opzeggen bij hun.

Ok, dit is de website zei hij doodleuk.

Boeit hun blijkbaar niet veel dat klanten ontevreden zijn en weggaan.

Als ik dit allemaal lees en rondom me hoor zijn er heel veel ontevreden klanten dat (gaan) overstappen naar de goedkopere en betere concurrenten.

Ik denk dat ik hun ook ga volgen. Bedankt Proximus !
Hey Mitchell,



Ik heropen dossier 40781514 en vraag de dossierbeheerder om dit met voorrang te behandelen, onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



HeidiE
Guess what.

Vorige week bericht gekregen dat mijn televisie vandaag zou geleverd worden.

Gelukkig vraag ik aan Dynalogic wanneer ze leveren. Want op de track & trace website zag het er al verdacht uit.

Hun antwoord : we hebben van Proximus de goederen nog steeds niet ontvangen.

Anders zat ik hier weer als een puppy te wachten.



In de afgelopen week wel minimum 5 smsjes gekregen van Proximus dat mijn 'klacht' afgesloten is.

Een hoop papieren ontvangen en een factuur. Ja hoor, weer volledig verkeerd.



Proximus, waar in godsnaam zijn jullie mee bezig???
Kan eens gebeuren hahaha 🙂
is weer van dat, weeral een verkeerde factuur gekregen van die bende...
Helaas heb ik nog geen link mogen ontvangen.
Hey Mitchell

Zelf onmiddellijk een afspraak maken met mydynalogic.

Kijk even met je link die je gekregen heb. Bij was deze gepland op 12 Feb (zondag ??)

Heb toen een mail naar hun gestuurd of dit kon.

Heb mail terug gekregen om afspraak te maken (dag nadien geleverd ) 🙂
Ben blij voor je moterhome.

Ik hoop dat mijn ook snel aankomt 😞
Hiep Hoera



Vandaag tv ontvangen Top
Vandaag goed nieuws .Abbo is aangepast naar mobilus20 (zoals voorzien).

Pluim voor het proximus team.:)

Nu nog geduldig afwachten voor de Tv en de Facturatie.

mvg
Hoi



Inderdaad 7 is mobilus S die heeft de zoon.

Dochter heeft een 3 dus smart 20 ipv mobilus20.

Ondertussen na tel.contact gaat men dit aanpassen(technische fout).

Dus hoop dat dit in orde komt,Wat tv betreft zal ik op de boot wachten.:D

Alvast bedankt.
Hoi,



nummer eindigend op 7 is sinds december een mobilus S..



verder informeer ik of er toch nergens een workaround mogelijk zou zijn...



groeten



tina
Hallo Tina



Is opgesteld op 27 Januari te Brussel .:?

Het nieuw abbo gsm voor de dochter is ook nog niet aangepast??

Dit allemaal gedaan in de winkel op 10/12/16.

Oja tuttimus kan men niet activeren omdat ik de tv nog niet heb. :@:D

Heb eveneens privé berichten gestuurd naar jullie .

Kan u mij helpen?
Beste,



is de brief ergens onderweg blijven hangen of is hij werkelijk gedateerd op eind januari ?



Ik zie dat de transporteur wel bezig is met organisatie voor levering TV bij een aantal klanten. Zij zullen je nog contacteren want er is nog geen definitieve datum. Jammer.



vriendelijke groeten



Tina
Vandaag(31 jan) brief ontvangen van Proximus met de mededeling dat de tv op 13 Januari geleverd word.

Dus terug in tijd (teletijdmachine???).

:?:?
Samsam,



excuses



ik heb je aanvraag voor het toestel gevonden. Deze info is toegevoegd. Dossier wordt opgevolgd.



groeten



Tina
Dag Motorhome,



Kan je ons via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team?



Dan kijken we het graag voor je na.



Alvast excuses



Met vriendelijke groeten



Koen
De waarde zoals geafficheerd in cash is wetellijk ook mogelijk maar wellicht niet voor Proximus...
Wel daar dacht ik nu ook eens aan...

Alleszins hoop ik dat je gauw uw televisie mag ontvangen.
Eveneens besteld op 16 dec 2016 en ging geleverd worden op 13 jan 17.

Op 12 jan 17 geannuleerd wegens het grote succes ?????

Nu iedere week een mail met uitstel.

Vraag mij af of we juridisch iets kunnen ondernemen Via testaankoop of zo?
Hoe kunnen ze anders rijk worden 🙂
iedere maand 100 euro teveel dan wordt dit wel een heel dure tv

gelukkig hang ik voor geen 2 jaar vast
Gelukkig dat ik bij de pinken was. Maar liefst 100 euro teveel geteld. Stel je maar eens voor hoeveel mensen dit niet doen en hoeveel extra's ze wel niet betalen. Bij een verandering van je bundel slaan ze precies in paniek en klopt je factuur langs geen kanten meer.

Het is rechtgezet. Maar hoeveel tijd je in een factuur moet steken. De kopzorgen. Het alweer nalopen. Pfff, dat zou niet mogen.

En ja, je hebt gelijk. Het stopt als je er weg bent 🙂
Mitchell, dit gaat maar stoppen als je weggaat van die klojoos geloof me maar

ik spreek van ondervinding en eens je weg bent gaan ze via de telefoon lastig vallen met promoties om terug te keren

ik ben er jammer genoeg ingetrapt was ik maar bij telenet gebleven want zie die herrie met facturen is weer begonnen

en eens ze begonnen zijn stopt dit niet waar ze het allemaal halen geloof je zelf niet!!
ja Mitchell ,wat moet ik daar nog aan toevoegen,ging vandaag een rechtzetting van mijn factuur krijgen,

maar je raadt het al wellicht!! noppes!! maandag vliegt alles buiten en heb ik met die achterbakse kloties niks meer te maken
Inderdaad Koen. Ik mag mijn factuur weer gaan uitspitten. Is dubbel zo duur wat ik normaal moet betalen. Benieuwd wat er nu weer aan de hand is. Gelukkig ken ik de nummer van de klantendienst al uit het hoofd.

Reageer