Skip to main content
Wie heeft er nog geen televisie ontvangen en krijgt telkens een ander antwoord?

Ben eens benieuwd hoeveel personen er in dezelfde sh*t zitten en waar hun geduld op is.



Mijn aanvraag is ingediend sinds 21 november 2016. Ik heb pas een maand geleden mijn decoder ontvangen.

Natuurlijk ligt deze nog steeds in zijn doos want ik heb geen tv.

Hierop krijg ik geen juist antwoord omdat ze het niet weten. Hoe kan je nu zoiets niet weten?

En als ik moet wachten tot april voor de nieuwe lichting van televisies is dit één grote schande.

Ondertussen mag ik wel tv abonnement betalen voor niks.



Net nogmaals met een operator gebeld voor de 50ste keer.

Weer een antwoord en geen antwoord.

Ik vroeg achter een manager of verantwoordelijke. Zelfs daar ging de operator niet op in.

Ik zei hem dat ik dan best alles ga opzeggen bij hun.

Ok, dit is de website zei hij doodleuk.

Boeit hun blijkbaar niet veel dat klanten ontevreden zijn en weggaan.

Als ik dit allemaal lees en rondom me hoor zijn er heel veel ontevreden klanten dat (gaan) overstappen naar de goedkopere en betere concurrenten.

Ik denk dat ik hun ook ga volgen. Bedankt Proximus !
Vandaag goed nieuws .Abbo is aangepast naar mobilus20 (zoals voorzien).

Pluim voor het proximus team.:)

Nu nog geduldig afwachten voor de Tv en de Facturatie.

mvg
Hiep Hoera



Vandaag tv ontvangen Top
Ben blij voor je moterhome.

Ik hoop dat mijn ook snel aankomt 😞
Hey Mitchell

Zelf onmiddellijk een afspraak maken met mydynalogic.

Kijk even met je link die je gekregen heb. Bij was deze gepland op 12 Feb (zondag ??)

Heb toen een mail naar hun gestuurd of dit kon.

Heb mail terug gekregen om afspraak te maken (dag nadien geleverd ) 🙂
Helaas heb ik nog geen link mogen ontvangen.
is weer van dat, weeral een verkeerde factuur gekregen van die bende...
Kan eens gebeuren hahaha 🙂
Guess what.

Vorige week bericht gekregen dat mijn televisie vandaag zou geleverd worden.

Gelukkig vraag ik aan Dynalogic wanneer ze leveren. Want op de track & trace website zag het er al verdacht uit.

Hun antwoord : we hebben van Proximus de goederen nog steeds niet ontvangen.

Anders zat ik hier weer als een puppy te wachten.



In de afgelopen week wel minimum 5 smsjes gekregen van Proximus dat mijn 'klacht' afgesloten is.

Een hoop papieren ontvangen en een factuur. Ja hoor, weer volledig verkeerd.



Proximus, waar in godsnaam zijn jullie mee bezig???
Hey Mitchell,



Ik heropen dossier 40781514 en vraag de dossierbeheerder om dit met voorrang te behandelen, onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



HeidiE

Reageer