Hoeveel mensen wachten ook nog op hun televisie?

  • 27 January 2017
  • 34 reacties
  • 1236 Bekeken

Wie heeft er nog geen televisie ontvangen en krijgt telkens een ander antwoord?
Ben eens benieuwd hoeveel personen er in dezelfde sh*t zitten en waar hun geduld op is.

Mijn aanvraag is ingediend sinds 21 november 2016. Ik heb pas een maand geleden mijn decoder ontvangen.
Natuurlijk ligt deze nog steeds in zijn doos want ik heb geen tv.
Hierop krijg ik geen juist antwoord omdat ze het niet weten. Hoe kan je nu zoiets niet weten?
En als ik moet wachten tot april voor de nieuwe lichting van televisies is dit één grote schande.
Ondertussen mag ik wel tv abonnement betalen voor niks.

Net nogmaals met een operator gebeld voor de 50ste keer.
Weer een antwoord en geen antwoord.
Ik vroeg achter een manager of verantwoordelijke. Zelfs daar ging de operator niet op in.
Ik zei hem dat ik dan best alles ga opzeggen bij hun.
Ok, dit is de website zei hij doodleuk.
Boeit hun blijkbaar niet veel dat klanten ontevreden zijn en weggaan.
Als ik dit allemaal lees en rondom me hoor zijn er heel veel ontevreden klanten dat (gaan) overstappen naar de goedkopere en betere concurrenten.
Ik denk dat ik hun ook ga volgen. Bedankt Proximus !

34 reacties

Ik ook, ironisch is wel dat ze 10 dagen geleden op m'n stoep stonden met een tv , maar met verkeerde papieren, tv terug mee. Ik dacht , ze contacteren me wel om een nieuwe afspraak te maken voor een nieuwe levering, na enkele dagen nog niks , ikke zelf bellen, callcentermedewerker zegt me het collibedrijf te bellen, ik zeg hem dat ik geen contract heb met het collibedrijf, maar met Proximus, na 10'minuten wachten aan de lijn, geen oplossing, hij gaat me doorverbinden met het collibedrijf, gevolg, lijn verbroken, terug bij 0.
Ik krijg een dag later een enquete binnen via mail om mijn ervaringen te delen van mijn contact met het callcenter, ik dacht ik vul het negatief in, dan bellen ze me wel... Niks geen reactie. Ik bel na enkele dagen zelf terug, Mevrouw zegt me: u hebt levering geweigerd, de tv is geannuleerd???.
Ik leg haar uit wat er gebeurd is, dan vraagt ze me: moet ik tv terug in bestelling zetten? Uiteraard zeg ik, zij :dat zal dan voor april zijn, ik zeg haar dat die tv wel ergens moet staan van mij, en dat ze die moeten zoeken, zij dadelijk in verdediging , het is niet mijn schuld enz...
Ik vraag haar : krijg ik bevestiging van de bestelling van de tv, zij: binnen 3 maanden...

Ik ben jaren bij Telenet klant geweest, maar dit zou Nooit kunnen daar.
Proximus mag s kijken bij de Front Offices van Telenet of Carglass, dan kunnen ze nog iets leren...
Reputatie 3
Badge +1
Ja,wat wil je.....en dan nog de factuur ontvangen voor zo een onkunde
Voila Samsam. Wat een onzin daar. Nu ben jij het nog geweest. Ze zeggen daar allemaal iets anders. Praten naast elkaar door. Bende onkunde.
Ik heb ook nog nooit zoveel naar hun hulplijn gebeld.
Ik heb proximus genomen voor de zaak. Met spijt tot nu toe.
Altijd Telenet klant geweest voor privé. Nu nog. Ook wel eens moeten bellen, maar nooit zoveel problemen gehad als hun.
Ik heb bijna een archiefkast nodig voor de papieren van Proximus in te bewaren. Klant sinds oktober dacht ik. Meer dubbele papieren met instellingen en creditnota's als iets anders. Een correcte factuur maken lukt ook al niet.
Reputatie 3
Badge +1
Nog enkele maanden klant bij deze en je kan een archiefkamer gaan inrichten voor je papieren
Ik denk niet dat ik het zover laat komen 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Anders kan je nu al een architect raadplegen voor de inrichting
Ook ik wacht al een hele tijd op de levering van mijn tv.
De eerste levering werd geannuleerd door dat ze niet meer in stock waren... op 19.01 zou Dynalogic een poging hebben gedaan om te leveren maar zou ik niet thuis zijn geweest terwijl er niemand is langsgeweest enkel een briefje in de bus van hen maar zonder trackingnummer.
Na enkele contacten met Dynalogic een nieuwe leveringsdatum gepland voor vandaag... maar nu staat er bij track and trace dat niet geleverd kan worden door manco aankomst Dynalogic??
Waar is deze levering nu en waar is het zogenaamde toestel dat zogenaamd zou zijn aangeboden op 19.01? Ik snap er niets meer van
Ik snap er ook niks meer van Hyperimse. Dit is toch totaal ongehoord. Mensen zo in het ongewisse laten. Niemand dat eens perfect kan zeggen hoe de vork in de steel zit. Dit noem ik pure amateurisme
Reputatie 3
Badge +1
een bende amateurs zijn het ,en maar reclame maken voor hun tuttimus
en dan heb je nog je faktuur niet gekregen
Inderdaad Koen. Ik mag mijn factuur weer gaan uitspitten. Is dubbel zo duur wat ik normaal moet betalen. Benieuwd wat er nu weer aan de hand is. Gelukkig ken ik de nummer van de klantendienst al uit het hoofd.
Reputatie 3
Badge +1
ja Mitchell ,wat moet ik daar nog aan toevoegen,ging vandaag een rechtzetting van mijn factuur krijgen,
maar je raadt het al wellicht!! noppes!! maandag vliegt alles buiten en heb ik met die achterbakse kloties niks meer te maken
Reputatie 3
Badge +1
Mitchell, dit gaat maar stoppen als je weggaat van die klojoos geloof me maar
ik spreek van ondervinding en eens je weg bent gaan ze via de telefoon lastig vallen met promoties om terug te keren
ik ben er jammer genoeg ingetrapt was ik maar bij telenet gebleven want zie die herrie met facturen is weer begonnen
en eens ze begonnen zijn stopt dit niet waar ze het allemaal halen geloof je zelf niet!!
Gelukkig dat ik bij de pinken was. Maar liefst 100 euro teveel geteld. Stel je maar eens voor hoeveel mensen dit niet doen en hoeveel extra's ze wel niet betalen. Bij een verandering van je bundel slaan ze precies in paniek en klopt je factuur langs geen kanten meer.
Het is rechtgezet. Maar hoeveel tijd je in een factuur moet steken. De kopzorgen. Het alweer nalopen. Pfff, dat zou niet mogen.
En ja, je hebt gelijk. Het stopt als je er weg bent 🙂
Reputatie 3
Badge +1
iedere maand 100 euro teveel dan wordt dit wel een heel dure tv
gelukkig hang ik voor geen 2 jaar vast
Hoe kunnen ze anders rijk worden 🙂
Reputatie 1
Eveneens besteld op 16 dec 2016 en ging geleverd worden op 13 jan 17.
Op 12 jan 17 geannuleerd wegens het grote succes ?????
Nu iedere week een mail met uitstel.
Vraag mij af of we juridisch iets kunnen ondernemen Via testaankoop of zo?
Wel daar dacht ik nu ook eens aan...
Alleszins hoop ik dat je gauw uw televisie mag ontvangen.
Reputatie 6
Badge +3
De waarde zoals geafficheerd in cash is wetellijk ook mogelijk maar wellicht niet voor Proximus...
Reputatie 7
Badge +4
Dag Motorhome,

Kan je ons via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team?

Dan kijken we het graag voor je na.

Alvast excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 7
Badge +3
Samsam,

excuses

ik heb je aanvraag voor het toestel gevonden. Deze info is toegevoegd. Dossier wordt opgevolgd.

groeten

Tina
Reputatie 1
Vandaag(31 jan) brief ontvangen van Proximus met de mededeling dat de tv op 13 Januari geleverd word.
Dus terug in tijd (teletijdmachine???).
:?:?
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

is de brief ergens onderweg blijven hangen of is hij werkelijk gedateerd op eind januari ?

Ik zie dat de transporteur wel bezig is met organisatie voor levering TV bij een aantal klanten. Zij zullen je nog contacteren want er is nog geen definitieve datum. Jammer.

vriendelijke groeten

Tina
Reputatie 1
Hallo Tina

Is opgesteld op 27 Januari te Brussel .:?
Het nieuw abbo gsm voor de dochter is ook nog niet aangepast??
Dit allemaal gedaan in de winkel op 10/12/16.
Oja tuttimus kan men niet activeren omdat ik de tv nog niet heb. :@:D
Heb eveneens privé berichten gestuurd naar jullie .
Kan u mij helpen?
Reputatie 7
Badge +3
Hoi,

nummer eindigend op 7 is sinds december een mobilus S..

verder informeer ik of er toch nergens een workaround mogelijk zou zijn...

groeten

tina
Reputatie 1
Hoi

Inderdaad 7 is mobilus S die heeft de zoon.
Dochter heeft een 3 dus smart 20 ipv mobilus20.
Ondertussen na tel.contact gaat men dit aanpassen(technische fout).
Dus hoop dat dit in orde komt,Wat tv betreft zal ik op de boot wachten.:D
Alvast bedankt.

Reageer