Hoeveel bedraagt de opzegkosten als je je mobiele diensten stop zet !...!.

  • 26 August 2015
  • 6 reacties
  • 322 Bekeken





Beste medewerkers ,


graag had ik geweten hoeveel ik zo moeten betalen om mijn diensten stop te zetten


heb 3 abonnementen - smart + 90 - smart + 45 - smart + 45


kan er iemand mij zeggen hoeveel dat is per abonnement of alles samen aub ?




Met vriendelijke groeten .


Birgit







6 reacties

Best het zelfde doen zoals http://forum.proximus.be/comment/172342" target="_blank door de medewerkers gevraagd werd, je vraag + privé gegevens doorsturen


Ter verder info: het kan ook op volgende manieren:


via één van deze wegen zoals opgegeven op hun site:

Proximus op de sociale netwerken:

- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank ◄▬ (hier wordt vlug op gereageerd door de medewerkers)

- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank

- http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

(! op deze sociale netwerken best gebruik maken van een privé bericht om je privé gegevens door te sturen aan de Proximus medewerkers

Of telefonisch

- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" target="_blank


Reputatie 7
Badge +3
Voor zover ik mij herinner, zijn er geen opzegkosten. Je betaald je abonnementsgeld en als je opzegt, dan stopt dat abogeld vanaf de in de applicatie ingegeven opzegdatum.


Als je gewoon wilt opzeggen bel je best naar de klantendienst 080022800. Zij kunnen dat dan gelijk ingeven en je de datum meedelen. Wil je echter van provider veranderen en je nummers behouden, dan moet je je aanmelden bij je nieuwe provider. Hij zorgt dan voor de overdracht van de nummers. Zeg er dan wel bij dat ze moeten stoppen en herstarten op de datum dat je abonnement normaal stopt in de maand. Vb. als je abonnement loopt van 7 juli tot 7 augstus, dan stop je best op 7 september of oktober.
Ik dacht ook geen.Gewoon krijgt u die betaling van de lopende factuur.Dus Als u zegt ik zeg dit of alles de 28 of die datum op betaald u tot die datum maar kan achteraf geen vergoeding meer worden bij ggevraagt..Voor alle zekerheid kan je altijd nog bellen naar de klantendienst.
Reputatie 7
Badge +1
Enige beperking is, als je abonnement gekoppeld was aan de gunstige aankoop van een smartphone, dan loopt het meestal 2 jaar of zo, en dan zal je de restwaarde allicht moeten betalen
Inderdaad, het opzeggen van een mobiel nummer of abonnement is kostenloos. Wanneer de klant er een contract bij heeft genomen (abonnement met smartphone) en men wilt het abonnement binnen de 2 jaar opzeggen, zijn er verbrekingskosten aan verbonden. Dat is in feite de restwaarde van het toestel. Na 2 jaar is opzegging terug kostenloos.
Met vriendelijke groeten
MR
Dit is inderdaad al langer bekend en het grote voordeel is dat Prox die zes maand vooropzeg nog nooit toegepast heeft ja

Opzeggen-Mobiel-Nummer-of-abonnement

Reageer