Skip to main content
Op 30 November stapte ik, als trouwe klant, de proximus winkel in mijn gemeente binnen om mijn abonnement van tv, telefoon, Internet en twee gsm's te wijzigen. Vandaag zijn de aanpassingen nog steeds niet gebeurt na vier bezoeken aan de winkel en een drietal telefoontjes naar het callcenter. Dit alles heeft mij al een volledige werkdag gekost en wat parkeergeld. In elk geval. ..Wanneer brengt proximus dit in orde? Ik dacht dat mijn trouw beloond werd. O ja mijn factuurbedrag sedert 30 November is te hoog omdat moesten de wijzigingen doorgevoerd zijn zoals in de winkel belooft ik andere tarieven zou betalen. NB de gemeente is Oostende

Hopend op een constructief en gepast antwoord.

Stefaan Rotsaert
Beste rots,



Dossier 40492113 is al in behandeling om dit met terugwerkende kracht recht te zetten.



De dossierbeheerder zal je zo snel mogelijk verder informeren.



Groetjes,



HeidiE

Reageer