hoe zit het nu met diene brol

  • 15 September 2011
  • 10 reacties
  • 3978 Bekeken

  • Practitioner
  • 726 reacties
EVA, op 1 september, meer dan 2 weken geleden werd de b-music stopgezet omdat Belgacom geen euro meer wou betalen.
U zei dan dat bestaande klanten naar premium club zouden mogen gaan. Ik heb toen ook aangemerkt dat ik , en vele anderen , reeds lid zijn van premium club.
U zei toen ook "héél binnenkort meer informatie".
Ondertussen zijn wij 2 weken verder, en nog niks gehoord.
We kennen wel het 'binnenkort' van Belgacom.. dit kan zo'n 10tal jaar duren, maar wanneer zullen we nu meer info krijgen?

Volgende maand ga ik beslissen of ik die Belgacom brol ga opzeggen of niet, en dit is er oa ook afhankelijk van.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +1
We zullen je missen Bart ! Bellens heeft nu juist zijn Fagnardke moeten laten schieten....'t komt misschien nog goed !Tong uitsteken
Maar je moet ons wel ook op de hoogte houden van den anderen brol
die je dan in de plaats in huis gaat halen hé Bart Lachen
ik werd nog niet automatisch overgezet op de premium club. ik wacht ook op meer informatie want ik meen aan te voorwaarden te voldoen

mvg
Badge
Aan de ene kant heeft Bart gelijk:

Het opzeggen van het iTunes voordeel werd slechts 2 dage voor het stopzetten gecommuniceerd, das veel te laat.En ongeacht of het nu al dan niet de fout van Belgacom is, ze hadden al lang een alternatief kunnen voorzien.

Aan de andere kant heeft ricy ook gelijk, het enige alternatief waarbij Belgacom,rechtstreeks of onrechtstreeks, niet betrokken is, is Telenet en das van de drop naar de regen gaan.


Nu mijn keuze is al gemaakt. Mijn jaarcontract verloopt binnen 3 maand en als Belgacom geen deftig alternatief voor de iTunes credits heeft ga ik gewoon minder betalen voor mijn Belgacom(zijnde overstappen naar Scarlet).
bij telenet zijn ze tenminste niet zo schijnheilig, id er tenminste vooruitgang, en komen ze niet constant met loze beloftes af. (constante vertraging met alles, snelheden die er niet komen, constant dingen die wegvallen maar je mag wel eenveel betalen, constant zenders die wegvallen zonder enige communicatie noch compensatie, email op tv welke al 3 jaar geleden beloofd is, geen aanbod radio zenders, geen voetbal - en als er standard te zien is, dan moet iedereen het geweten hebben, italk die vaak onbereikbaar is, internet connectie die elke dag 36u/96u wegvalt, belofte van Onelive welke er nog steeds niet is etc)
Binnen een paar maand heb ik wel de keuze om satelliet te gebruiken , dus meer keuze.

Maar dit doet er allemaal niet toe, ik heb een vraag gesteld aan EVA hier, en hoop dat die nu ook eens zal antwoorden.



ps: over die premium club. Eventjes een bewijs over wat een shit dat is:

Ik heb 6 maand premium club volgens de website. En 1000 welkoms punten gekregen op dat moment.
6 maand later dus, en ik betaalde ongeveer 95€ per maand (punten naargelang uw verbruik is dat), kan ik een set kleustiften of een polsportemonee krijgen!!! dat is alles!!
Dus op 6 maand tijd, als je 95€ per maand betaald krijg je een set kleustiften (inclusief die 1000 startpunten, zonder dat had je dat zelfs niet eens) , deze: http://customer.proximus.be/PUB/loyalty/description.jsp?contentpath=0155c6e2c12df6180000011f3ed20b39&language=nl&title=S116_Comuto_Markers


Dit is hun vervanging van Itunes.








Beste internetklant, beste muziekfan,

Je hebt het misschien al gelezen of gehoord: vanaf 1 september zijn we niet meer in staat je de bonus van 10 gratis iTunes-credits, waarop je om de twee maanden recht had, aan te bieden.

We laten je echter niet in de steek! Zoals je de hele zomer al hebt kunnen ervaren, live of voor je pc of tv, blijven Belgacom en Proximus de partners van de beste Belgische muziekfestivals. We bieden je dan ook toegangstickets, concerten, livestreamingsessies, maar ook doorlopend nieuws via onze Skynet/generation-website. Je kunt er trouwens vanaf nu de topmomenten van deze festivals via video bekijken.

Zin in meer? Nog even geduld. We werken aan nieuwe innoverende websites die tegen het einde van dit jaar online zouden moeten zijn. Zorg dat je mee bent!

Met vriendelijke groeten,

Eva
goeimiddag Eva

er wordt precies niet meer gesproken van automatische overzetting op de premium club ter compensatie van het verlies van de Itunes?

en btw, uw link gaat naar de franse versie van de skynet/Generation website, en zoiets ligt nogal gevoelig bij Bart Knipogen

mvg
Dag xenne,

Uiteraard blijft de omschakeling naar Premium Club van toepassing, hier is men volop mee bezig!

Probeer deze sites: www.skynet.be en www.generation.be.


Met vriendelijke groet,

Eva

ik heb nog geen antwoord gekregen eigenlijk


". We bieden je dan ook toegangstickets, concerten, livestreamingsessies, maar ook doorlopend nieuws"

Is niks nieuws, bestaat al langer en is geen vervanging/alternatief van Itunes voordeel. Om nog te zwijgen van de vaagheid.


"We werken aan nieuwe innoverende websites"

So? ga je nu zeggen dat een mens blij moet zijn met nieuwe websites? Is dus helemaal geen alternatief.


dus eigenlijk zegt belgacom hier: "hetgeen wat we 2 weken geleden zeiden is opnieuw gelogen, want er komt geen alternatief."

Badge
Bart,


Ze hebben reeds verschillende malen herhaald dat er een alternatief zal komen.
Gezien het "contract" tussen Itunes (Apple) en BGC zo plots werd verbroken door eerstgenoemde vind ik wel dat je best wel nog even geduld kan oefenen, iets nieuws moet altijd onderhandeld/ontwikkeld worden en men moet ook nog steeds rekening houden met onze vrienden van SABAM....

Maar uit goede bron weet ik dat er inderdaad een deftig alternatief onderweg is, geef ze dan ook de tijd om het op poten te zetten dat men niet binnen de kortste keren klachten krijgt dat het niet werkt

Reageer