Hoe zendervolgorde wijzigen in de nieuwe versie

  • 2 April 2011
  • 7 reacties
  • 2235 Bekeken

Badge
Sedert de update zijn de zenders weer herschikt.

Ik wil ze terugzetten zoals ik het gewoon was, maar vind niet hoe ik dat moet doen.

Menu geeft maar erg weinig keuzemogelijkheden en zendervolgorde staat daar niet tussen.

Wie helpt mij hiermee?

7 reacties

Badge
menu-instellingen-zendervolgorde.Dan op de zender gaan staan die je wil verzetten op ok drukken en deze op de plaats zetten en op ok drukken en zo verder doen.
Reputatie 7
Badge +1
Staat allemaal in de handleiding die je kunt downloaden hier:

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/617,964
Badge
sinjoor71 was het ongeveer juist want ik heb het ook nog niet moeten doen want al mijn zenders zijn tijdens mijn nieuwe interface blijven staan.
Reputatie 7
Badge +1
Ja Axana, denk dat het systeem voor zenders verzetten ongeveer hetzelfde gebleven is. Maar het was/is met de oude interface ook al een gedoe. Je kan eigenlijk alleen zenders verwisselen van plaats endan eventueel in "mijn TV-gids" de niet gebruikte zender uitvinken.
Badge
menu -instellingen ? waar staat instellingen?

Ik heb in menu alleen - TVgids - op aanvraag - voetbal en help.
Reputatie 7
Badge +1
Volgens de gebruiksaanwijzing nog meer naar rechts navigeren met de rechtse knop naast OK. In instellingen zitten dan weer 1. kinderslot, 2. beeldinstellingen, 3. systeeminstellingen, 4 favorieten, 5. zendervolgorde, 6. Pincode wijzigen, 7. mijn gegevens. Ik zie het ook maar in de handleiding hoor. Ik heb nog steeds de oude interface en ben niet haastig om de nieuwe te forceren..Zal er wel geen problemen mee hebben, maar vreeseen black-out van de decoder, en heb nog teveel op die harde schijf staan.
Badge
Ja, ik heb het ondertussen ook gevonden: je moet eerst naar rechts gaan tot bij "help" en dan zie je dat er en pijltje naar rechts staat dat aanduidt dat er nog andere opties volgen.

raar systeem Onbeslist


Kan je de volgorde van die opties wijzigen? Want behalve "TV-gids" heb ik van die eerste opties niets nodig: ik zou dan bvb "opnames" en "instellingen" naar voor schuiven en "op aanvraag", "voetbal" en "help" naar achter zetten.


Ik moet zeggen dat de zendervolgorde toch vanzelf weer is teruggezet: net na de update stond alles standaard en een tijd later was alles weer zoals wij het hadden gekozen. Ben ik wel blij om.

Reageer