Hallo, had een simpel vraagje die ik maar niet kan oplossen i.v.m. Proximus Cloud. Hoe kan ik een verzameling verwijderen? Ik vind nergens een knop ten eerste de verzameling te selekteren en ten tweede om die (na gedeeld te hebben) te verwijderen. Enkel de foto's kunnen verwijderd worden maar niet de verzameling.
Dank bij voorbaat
Bladzijde 1 / 1
je kan altijd de vraag stellen aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Intussen reeds gevonden
Het zou wel leuk zijn voor iedere forumlezer om te vertellen hoe het juist moet, zo kunnen we nog iets bijleren ;-)
'k zal maar zelf de oplossing geven ;-)
In de linker kolom op 'Verzamelingen' klikken (1) en
dan in de verzameling rechts de verzameling aanvinken (2) die je wilt wissen en
dan op het icoon bovenaan klikken (3) de geselecteerde verzameling verwijderen
In de linker kolom op 'Verzamelingen' klikken (1) en
dan in de verzameling rechts de verzameling aanvinken (2) die je wilt wissen en
dan op het icoon bovenaan klikken (3) de geselecteerde verzameling verwijderen
Dank voor de info maar lukt bij mij voor geen meter...
Dag Eekhoorn,
Wat lukt er niet?
Groetjes,
Antonella
Wat lukt er niet?
Groetjes,
Antonella
De verzameling kan ik niet verwijderen, zoals hierboven beschreven: in de linker kolom op 'Verzamelingen' klikken (1) en dan in de verzameling rechts de verzameling aanvinken (2) die je wilt wissen en dan op het icoon bovenaan klikken (3) de geselecteerde verzameling verwijderen.
Als je rechts de verzameling aanvinkt, kom je in het kader terecht, juist ? Welk icoon bovenaan wordt er bedoeld ? Dat vakje met de 3 horizontale strepen ?
Groetjes, Eekhoorn
Als je rechts de verzameling aanvinkt, kom je in het kader terecht, juist ? Welk icoon bovenaan wordt er bedoeld ? Dat vakje met de 3 horizontale strepen ?
Groetjes, Eekhoorn
Hi
wanneer je de verzameling aanvinkt, krijg je in principe bovenaan de mogelijkheid ( 3 kaderkes+X) de verzameling te verwijderen..Lukt dit niet?
MVG
sabine
wanneer je de verzameling aanvinkt, krijg je in principe bovenaan de mogelijkheid ( 3 kaderkes+X) de verzameling te verwijderen..Lukt dit niet?
MVG
sabine
Plots krijg ik een heel andere lay-out met de optie 'verwijderen' bij de verzamelingen. Dus, dat is gelukt !
Fijn te horen dat het lukte..
Hier nuttige info over wijzigingen in de PRX CLoud
http://www.proximus.be/nl/id_cr_newcloud/particulieren/producten/r-orphans/de-nieuwe-cloud.html
mvg Sabine
Hier nuttige info over wijzigingen in de PRX CLoud
http://www.proximus.be/nl/id_cr_newcloud/particulieren/producten/r-orphans/de-nieuwe-cloud.html
mvg Sabine
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.