Skip to main content
Beste,



Ben een nieuwe ProximusInternet/TV/vastelijn klant en kan nergens de TV app activeren. Als ik de eerste keer inlog met mijn MyProximus account komt hij vragen voor extra toegang tot accountgegevens maar kan daarna niet meer aanmelden.



Hij geeft niet echt een foutmelding maar komt gewoon terug naar het loginscherm. In MyProximus staat de TV app niet actief maar ik vind nergens hoe ik het ook maar zou kunnen activeren. Op MyProxmus wordt verwezen naar de shop maar ook die link werkt niet.



Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen?

Mijn MyProximus user is: kristof.vandenborn@davinsi.com
Dag Kristof,



De activatie was nog niet helemaal doorgestroomd voor de tv app. Ik heb het nu manueel in orde gebracht, kan je nog eens testen?



Groeten, Kim
Dag Kim



Super. Alles werkt nu!



Dankjewel!



Mvg



Kristof
Goed om te horen, nog een prettige dag voor je. Groetjes

Reageer