hoe paswoord van een oud users.skynet.be webruimte te weten komen????????

  • 29 August 2011
  • 5 reacties
  • 1340 Bekeken

ik heb geen diensten meer bij belgacom,maar kan wel nog inloggen daarop,

en zie dat m'n oude webruimte ook nog actief is,

is er een optie dat ik die gegevens kan downloaden op mijn pc zodat ik die site die eropstaat kan verder bewerken??????

kan zonder paswoord niet inloggen,

is er iemand die hier een antwoord op weet,

ben niet meer klant sinds 2005 en weet niet direct hoe ik die vraag kan stellen.

alvast bedankt aan de persoon die kan helpen hiermee.

5 reacties

de website staat dan misschien nog online, je zal niet meer kunnen inloggen op de ftp, zelf al had je nog de inlog gegevens

mvg
Beste masterke,


Ik vrees dat je deze codes niet zal kunnen recupereren; deze webruimte maakte deel uit van je intussen afgesloten abonnement wat maakt dat je hier feitelijk geen recht meer op hebt. Je kan via http://support.nl.belgacom.be/app/ask/p/598" target="_blank webformulier de technische dienst vragen om die webruimte af te sluiten.


Met vriendelijke groeten,

Eva.
maar wil die html file's hebben die daar nog opstaan,omdat ik deze wil runnen op mijn eigen server,

en deze ben ik dus kwijt en had gedacht om tijdelijk daar op die webruimte van skynet te kunnen om ze dan te downen op m'n pc zodat ik die site verder kan afwerken.

zou zonde zijn dat ik er indertijd al die tijd in heb gestoken en deze niet meer zou kunnen hergebruiken weer.

is er geen oplossing daarvoor ??????

zou heel erg blij zijn als ik dat terug zou hebben,dan kan alles verwijderd worden daarna.
beste

tsja, daar had je eigenlijk moeten aan denken toen je nog bij skynet zat om die files te backuppen, nu is jouw abonement afgesloten en heb je logischerwijze geen toegang meer tot de ftp.

denk dat het wat veel gevraagd is aan belgacom om je weer toe te laten op die ftp om die files nog te recupereren, je bent tenslotte geen klant meer.

toch wens ik je een goed weekend

mvg
het is al 7 jaar geleden,een mens denkt daar niet altijd aan,en op 7 jaar tijd kan een mens ook veel leren,

en wat is enkele uurtjes vergeleken met 7 jaar al online te staan van files om terug te krijgen,

allee,hoop dat je snapt wat ik bedoel,

moest belgacom dit indertijd hebben verwijderd na ik als klant ben weggegaan dan kon ik die vraag na 7 jaar niet meer stellen en moest ik ze niet stellen.

ze zijn in feite ook in fout door die webruimte 7 jaar online te laten staan.

als ik ergens webruimte huur en ga weg daar dan word die webruimte ook leeg gemaakt voor een andere klant.

allee,in feite is het absurd dat dit niet meer mogelijk is na 7 jaar,het staat toch al zolang online dus kan men mij die ook bezorgen vind ik of mij even toe laten op die webruimte.

durf zelf te denken dat moest ik het paswoord nog weten ik er nog op kan ook.

Reageer