Beantwoord

Hoe Mobiel-abonnement wijzigen binnen Proximus?

  • 15 January 2017
  • 3 reacties
  • 1028 Bekeken

Daar ik nu een Tariefplan heb van Smart+Full Control 15 en deze wil veranderen in Mobilus-abonnement S 15€/maand heb ik problemen als het programma een validatietest uitvoert. Het programma vraagt om wie mijn huidige provider is en daar kan ik Proximus niet selecteren omdat het niet in de selectielijst staat en dan kom ik niet verder met het veranderen van abonnement.

Kan iemand mij hier bij helpen of weet iemand welke provider die ik moet invullen?
icon

Beste antwoord door Elma 15 January 2017, 19:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik zou naar de klantendienst bellen. Die helpen je online verder en geven je het gewenste abonnement met de nodige uitleg.
Ik probeer nu via MyProximus contact te krijgen met Proximus nadat ik een een foutmelding heb gekregen

Error Page Exception
SRVE0260E: The server cannot use the error page specified for your application to handle the Original Exception printed below.

IK wil contact opnemen met " Mail Ons " maar als je op die optie klikt dan gebeurt er niks????
Probleem is opgelost

Reageer