Skip to main content
Beste,



Hoe lang moet men normaal wachten bij proximus dat mijn nummer overgedragen is van mijn vorige provider naar jullie?

Op 20/7 heb ik al mijn papieren opgestuurd naar jullie. Tot op heden zit ik nog steeds bij mijn oud netwerk.



Alvast bedankt

Philip
Indien een antwoord te lang moest uitblijven, dan best via dit Forum uw vraag en gegevens overmaken ,

door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via onderstaande link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679    

(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Hallo,

Ik heb hen al een week geleden een privebericht gestuurd maar daar krijg ik geen reactie op. Daarom dat ik nu toch maar topic aanmaak.
Ok, dan zal het afwachten zijn tot iemand van prox hier reageert

of anders kan je ook altijd bellen naar gratis nummer 0800 22 800



verder geef ik je ter info nog ander contactmogelijkheden mee:

* via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)

* via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)

* via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com (door een forumlid hier gepost)

* via de chat op onze supportpagina's:

    https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html

(deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )


Tot op heden nog steeds niet in orde. Ik hoorde gisteren nog iemand dat dit bij hem maar enkele uren duurde en het was al in orde. Waarom moet dit bij mij dan al bijna 6 weken duren?

Reageer