Vraag

Hoe lang nog?

  • 22 June 2016
  • 4 reacties
  • 477 Bekeken

Eind maart stap ik naar een vriend van me die in een Proximuswinkel werkt. Ik zeg hem dat mijn 2-jaarlijks abonnement bijna verstreken is en dat ik die S7 edge wel zie zitten. Ik zie ook bij Base diezelfde telefoon aan € 29 te koop staan met een abonnement en twijfel sterk om toch niet daar naartoe te gaan. Aangezien ik van de betrouwbaarheid van het Proximusnetwerk hou en mijn vriend niet wil tekort doen besluit ik via hem een nieuw abonnement voor 2 jaar te regelen. Hij zegt me na wat heen en weer smsen dat hij dat van in de winkel niet kan voor bestaande klanten, maar dat ik via de website wel terecht kan. Ondertussen vind ik de promo terug op de website, maar ik zie dat enkel de zwarte versie ter beschikking van bestaande klanten komt.

Na wat getalm en bevragen schrijf ik midden mei alsnog in op het aanbod en men laat mij weten dat men mij zal contacteren. Welnu, na verschillende contacten met de klantendienst en beloftes dat het "volgende week" zeker zou gebeuren (ondertussen 3 weken geleden) wacht ik nog steeds op de telefoon. We zijn ondertussen rijkelijk voorbij de datum van 31 mei, de dag waarop de promotie zou stoppen... Ik ben eigenlijk niet tevreden, totaal niet, ik kreeg dan ook nog een verkeerde aanrekening opgestuurd en zo, een klant die niet trouw is is dan al lang weg. En het jeukt verschrikkelijk om niet naar een andere provider te trekken waarbij je weet dat je meteen geholpen zal worden.

Ik wil absoluut mijn nummer behouden (je kan ook altijd een nieuw abonnement met een nieuw nummer aangaan natuurlijk), ik veranderde ooit al eens en dat is echt vervelend, je mist dan jaren later nog afspraken doordat mensen je nieuwe nummer niet hebben. Zo jammer. Dus neen, liever niet. Ik wil blijven mét mijn nummer! Maar als ik niet voor het eind van deze week gecontacteerd word zal ik vertrekken. Men beweerde dat de prioriteit van mijn dossier al is opgeschoven... Hoe lang gaat dat nog duren? Wat als ik niet had gebeld??? Dan zou ik nóg langer moeten wachten? En ondertussen casht Proximus mijn oude abo-prijs nog terwijl ik er geen telefoon meer mee afbetaal. Ik voel me als trouwe klant onheus behandeld!

Men zegt me dat er zoveel aanvragen waren, dat er daardoor een wachtlijst van 3 weken is... Ik wil graag duidelijkheid. Hoe lang gaat dit nog duren?

4 reacties

Nog steeds niets... Morgen nog eens naar de klantendienst bellen en anders ben ik weg... 😞
of anders eens een privé bericht sturen naar Het Proximus Team
Ik lees op de site 'Ongeduldig zijn heeft zo zijn voordelen...' ik vraag me af hoe serieus ik dit moet nemen...
Ik ben echt verbolgen! Dat is het minste wat ik kan zeggen. Na zo'n 4 keer contact met de klantendienst, na hier privé-berichten uit te wisselen met de klantendienst, na op facebook contact te hebben gehad en nadat men mij OVERAL liet weten dat ik gecontacteerd zou worden en dat het inderdaad wel erg lang duurde ben ik vandaag gebeld geworden door een vriendelijke mevrouw van de klantendienst die waarschijnlijk de rotste job aller tijden heeft... Ze zei me dat er geen toestellen meer zijn en dat men mij dus moest ontgoochelen. 1,5 maand NA dat ik het webformulier heb ingevuld, dit is gewoon ongelooflijk van zo'n bedrijf! Mijn factuur was al niet correct vorige maand, nu dit, ze zei me dat er in augustus opnieuw een actie komt maar dat ik dan opnieuw moet invullen via de site... Wat denken zij? Dat wij enkel telefoons kopen als we die niet nodig hebben en tijd hebben om te wachten? Ik zit verdikke al 2 maand met een kapotte S5 die uitvalt en zo... Ik heb zo lang gewacht op een nieuwe telefoon en dan dit! ONGELOOFLIJK! Ik voel me bekocht, belogen en BESTOLEN door Proximus! Dit is echt niet wat je van een bedrijf dat zijn trouwe klanten wil behouden zou verwachten. Ik ben weg! Ik ga ook mijn vrouw haar abonnement weghalen bij Proximus, ik ben RAZEND!!! Mensen die nog klant zijn bij Proximus, veel geluk en moed! Kl*tz*kken zijn het!

Reageer