Beantwoord

Hoe lang gaat dit weer duren voor het is opgelost..... en wie gaat dit weer in orde maken

  • 4 December 2017
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

heidi1972
11 maanden geleden
We zijn 3 uur in Genk shopping 2 bij proximus geweest. Totaal verkeerde uitleg gekregen over de tv. We zijn gaan vragen voor van telenet naar proximus te gaan. Wat het verschil was in prijs. proximus 2 euro goedkoper. Duidelijk gevraagd dat we beeld hadden op 5 tv's. Dit was allemaal geen probleem. Tot de installateur kwam en zei dat dit niet mogelijk was. Hebben onmiddellijk gereageerd naar proximus en hebben klacht ingediend en dossiers opgemaakt. We zijn vandaag al 14 dagen verder en hebben nog altijd geen antwoord gekregen. We zitten in dit pack met 2 gsm's die we gekocht hebben voor 49 euro het stuk en samen een geld waarden hebben van 800 euro . We zitten ook met telenet die we niet kunnen opzeggen omdat we onze 4 andere tv toestellen via hun nog gebruiken .Dat iedere maand 16 euro extra zal kosten. Door de verkeerde info die we kregen zitten we in de problemen; hoe kunnen we dit contract beeindigen ,wat met die gsm contracten ,die gsm voor de aansluiting enz. Op het moment moet ik bij telenet nog alles betalen en bij proximus staat ook al een rekening open van 31 euro. .Graag hadden we hier eens iemand aan de lijn gehad voor een oplossing en niet van het kastje naar de muur gestuurd als men belt. Onze gsm abonnement hebben we al jaren bij proximus en zijn daar tevreden over . Er is een dossiernr.; 40331122 en 40280349.
heidi1972
13 dagen geleden
Een akkoord is er overeengekomen met een Stefan ... Korting iedere maand 16,90 EURO over een periode van 2 jaar lang. Maar we moesten even bellen de 5 en 11 de maand voor dit iedere keer te verlengen want dit kon maar gegeven voor 6 maanden en dan moest dit opnieuw verlengd worden. Bij het bellen van deze(oktober) maand geen Stefan meer , nummer niet meer bereikbaar en geen korting meer. Iemand anders aan de lijn alles uitgelegd , komt in orde vertellen ze maar bij de factuur staat de korting nergens . Bellen , bellen en nog eens bellen en telkens uitleggen hoe het zit , oplossing beloven maar niks te zien op factuur. Hoelang gaat dit weer duren voor het in orde komt....
We zijn alweer enkele betalingen verder en nog niks.....
icon

Beste antwoord door AzizA 5 December 2017, 17:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt , het dossiernummer is 31971613. Ik stel voor om ons binnen 5 werkdagen opnieuw via deze weg te contacteren, zodat we kunnen kijken of het dossier met de vraag voor de verlenging van de korting is goedgekeurd.

Mvg,

Aziz

Reageer