Bij de FAQ staat dat dit online kan.. Maar dit is nergens te vinden!
gaat over:
http://community.belgacom.be/posts/77f3631872
Ik stel mezelf net dezelfde vraag wat Belgacom in 't algemeen betreft (internet, Belgacom TV, ...) ! 'Klachten in behandeling' en 'afgesloten klachten' kan je raadplegen op eenvoudige wijze ... alleen : er staan er geen want ik zie nergens een mogelijkheid om klacht in te dienen (goed gezien van Belgacom denk ik dan zo).
En ik wil er echt wel eens werk van maken nu want zonet ALWEER es van het kastje naar de muur gestuurd op de klantendienst. Ipv een oplossing te hebben gekregen moet ik nu zelf gewoon terugbellen als ik mijn factuur gekregen heb ... dan zullen ze een creditnota maken ... (zeggen ze). Maar wat als ze die belofte niet nakomen ? Ik heb geen poot om op te staan want ze noteren wel alles zogezegd maar je krijgt nergens een lognummer of zo terwijl ze zelf wel nota bene vaak naar zoiets vragen of je niet verder kunnen helpen omdat je hen geen lognummer kan geven !
Dus als iemand weet waar je online vie e-services een klacht kan registreren ... graag !
Alvast bedankt !
Frederic
En ik wil er echt wel eens werk van maken nu want zonet ALWEER es van het kastje naar de muur gestuurd op de klantendienst. Ipv een oplossing te hebben gekregen moet ik nu zelf gewoon terugbellen als ik mijn factuur gekregen heb ... dan zullen ze een creditnota maken ... (zeggen ze). Maar wat als ze die belofte niet nakomen ? Ik heb geen poot om op te staan want ze noteren wel alles zogezegd maar je krijgt nergens een lognummer of zo terwijl ze zelf wel nota bene vaak naar zoiets vragen of je niet verder kunnen helpen omdat je hen geen lognummer kan geven !
Dus als iemand weet waar je online vie e-services een klacht kan registreren ... graag !
Alvast bedankt !
Frederic
niet via e-services want die klachten die in e-services komen worden geplaatst als je bvb via helpdesk een vraag of klacht indient en daar wordt dan een dossiernummer gemaakt dat in de e-services te voorschijn komt onder mijn klachten.
je kan BGC ook contacteren via het invullen van webformulier door HIER te klikken
of
Een privé bericht naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken
je kan BGC ook contacteren via het invullen van webformulier door HIER te klikken
of
Een privé bericht naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken
groetjes, |
Elsa |
Sent from my laptop, Blackberries and Apples are for eating |
Je had me even hoop gegeven, maar jammer genoeg "Pagina /app/ask niet gevonden." :(
Oei dan hebben ze dat ook alweer veranderd, waarschijnlijk is dit nog niet zolang geleden veranderd dan, sorry voor de verkeerde info
groetjes,
Elsa
PS: Al de contactmogelijkheden staan hier => http://support.nl.belgacom.be/app/contact
groetjes,
Elsa
PS: Al de contactmogelijkheden staan hier => http://support.nl.belgacom.be/app/contact
Nu zie ik dat ik de verkeerde link gekopieerd heb, je kan ze ook contacteren via :
BGC Webdeal webformulier : HIER te klikken
groetjes,
Elsa
correctie: ik denk dat je dit niet kunt gebruiken voor klachten !!
BGC Webdeal webformulier : HIER te klikken
groetjes,
Elsa
correctie: ik denk dat je dit niet kunt gebruiken voor klachten !!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.