Skip to main content
Na een heel bouwproces te hebben doorlopen, zijn we nu op de moeilijkste klip gestoten: klant worden bij Belgacom. In tegenstelling tot Telenet, de watermaatschappij, de elektriciteitsmaatschappij, de gasaansluiting, het aansluiten op de riolering, enz. op het eerste bedrijf gestoten dat blijkbaar geen nieuwe klanten wenst. Op 22 juni gebeld om een afspraak te maken voor een voortijdige aansluiting .... wat blijkt .... "wij bellen u terug binnen de 48 werkuren" ... inderdaad werkuren en niet uren. Bij alle bovenstaande maatschappijen kan je een afspraak maken tijdens het eerste telefoontje. Bij Belgacom bljkbaar niet. Oh ja, de 48 werkuren zijn ondertussen voorbij. Heeft er iemand gebeld? Neen. Is dit de normale werkwijze van Belgacom?

Het beste is langsgaan bij een officiële Belgacom Center



Anders via deze webpagina bestellen wat je nodig hebt.



http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/homepage.jsp



Ik denk niet dat het nog eenvoudiger kan



En is het nodig om hier 3 topic's voor aan te maken?




inderdaad crossposting....Afgesloten


Reageer