Skip to main content
Ik heb via het bedrijf waar ik werk een goedkoper tarief van Proximus, zonder mobiel internet. Thuis hebben we favorite internet van Belgacom. Hoe kan ik nu gebruik maken van mobiel internet via Internet overal. Waarom zou ik een nieuwe sim-kaart nodig hebben. Kan ik het oproepnr. van de simkaart dan ook veranderen naar mijn huidig nummer of moet ik steeds switchen tussen 2 simkaarten (ik las op een bericht dat de simkaar sowieso een nr. 0491 - XXX XXX heeft?

Dank!

Voorlopig is een Proximus abvonnement nog niet combineerbaar met een Belgacomabonnement of dienst, maar vermits er waarschijnlijk op de persconferentie van vandaag ging meegedeeld worden dat Belgacom en Proximus gaan samengevoegd worden, kan dat in de toekomst allicht wél.
daar is blijkbaar nog geen sprake van sinjoor, had hij nu mobiel internet bij proximus gehad dan kon hij dit overdragen naar belgacom en daar het mobile internet op activeren.

als je geen mobile internet hebt zit er niets aan dan een simkaart te vragen, die kan je dan in smartphone/Tablet gebruiken, maar enkel voor data

het gaat trouwens maar in vanaf 16 april

ik moet zeggen dat de FAQ op de site van belgacom toch wel duidelijk is : http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/plain-topic/p_myinternet.page

mvg

ik heb dus een telefonie abonnement bij proximus. Ik vraag mij af hoe ik op dit telefoonnr. dat gratis mobiel abonnement, van mijn internet verbinding thuis, kan zetten...

Reageer