Hoe kan ik sturm der liebe als serie-opname programmeren?

  • 3 September 2011
  • 4 reacties
  • 1579 Bekeken

Beste,

mijn vrouw kijkt graag naar Sturm der Liebe (iedere weekdag om 18h op Vitaya).

Ik wilde dit nu voor haar programmeren, zodat alle afleveringen automatisch worden opgenomen.

Als ik echter in de tv-guide Sturm der liebe selecteer, krijg ik niet de mogelijkheid om een serie-opname te plannen. Dit betekent dat ik elke aflevering afzonderlijk moet programmeren.

Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik dit wel als serie-opname kan programmeren? (Ik heb reeds mijn decoder eens opnieuw opgestart).

Alvast bedankt.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Vermoedelijk is deze niet beschikbaar als 'serie'. Helaas...
Reputatie 7
Badge +1
Dat ligt aan de makers van de TV-gids. Die zijn nogal wispelturig, en durven na een tijdje de serie niet meer als serie aanbieden. Als je een serie geprogrammeerd hebt kan dat behoorlijk to frustraties leiden omdat vanaf een bepaalde dag de afleveringen niet meer automatisch opgenomen worden..

Soms kan het ook gebeuren dat de de benaming licht verandert zodat het seriesysteem die afleveringen niet meer herkent....Gewoon wat uit je doppen kijken en altijd een dag vooraf nog eens checken.

Het probleem van dimpie is duidelijk nog iets anders, de serie wordt om een of andere reden door het TV-gids systeem niet als "serie" beschouwd op Vitaya maar wél op ARD.........gewoon absurd !
Volledig gelijk heb je sinjoor 71, maar toch is het jammer als er een feuilleton dat dagelijks te volgen is, steeds opnieuw moet worden geprogrammeerd. Vooral voor mensen die soms met vakantie zijn (langer dan de 10-daagse tv-gids) want dan kan je de serie niet verder programmeren.
Beste dimpie,


Helaas ondersteunt de zender Vitaya geen serieopnames, er zit niets anders op dan elke aflevering afzonderlijk te programmeren via de tvgids.



Met vriendelijke groeten,

Eva.

Reageer