Beantwoord

Hoe internet volume aktiveren/bij bestellen?

  • 27 January 2017
  • 9 reacties
  • 452 Bekeken

Hallo iedereen

Kan iemand mij helpen en vertellen hoe ik extra volume kan bestellen? Heb tutimus en probeer al urenlang uit tezoeken hoe dat werkt. Als ik op 500gb aktiveren druk stuurt het mij naar "mijn product" waar ik alleen maar mobile internet kan zien en geen vast internet. Ik heb proximus gebeld om te vragen of ze mij helpen en ze zeyden dat ze mij in 30 min weer terugbellen. Ze hebben dat niet gedaan en ik heb geen zin om weer op die nutteloze " druk 1, druk 2, druk 3...enz" gesprekken te beluisteren want ze helpen mij toch niet.
icon

Beste antwoord door RedsFan 29 January 2017, 10:45

Bekijk origineel

9 reacties

Qamil , heb even gekeken in het aanbod dat jij hebt , je hoeft geen extras aan te vragen , alles is onbeperkt ? surf zoveel je wil en downloaden , wel maar 5gb op je mobiel , maar dat lijkt mij toch genoeg . 😃
Tuttimus is de pack wat ik gekozen hebt. Proximus heeft gezegd (telefoon gesprek) dat ik 150gb Gratis kan acktiveren als ik de maandelijks volume overschrijdt.

Ik heb op acktiveren geklickt en het stuurt mij naar "mijn product" en toont mij alleen maar mobilus aan en niks anders.

Ik heb ook bij andere topics gekeken of ik daar iets zou vinden en ze hebben gezegd dat ik iets moet aan vinken maar ik kan kan/zie niks aanvinken.

Ik had telenet eerst en heb proximus gekozen voor de lage prijs maar aangezien er zoveel problemen zijn ga ik liever terug naar telenet.
Badge +4
Al eens geprobeerd via deze link ?

http://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/particulieren/producten/opties/internet-opties/extra-volume.html

Want is echt wel onbeperkt, dat moet lukken om bij te bestellen tenzij er iets fout geprogrammeerd staat in uw account.
Ja dat is wat ik de hele tijd al mee bezig was. Het stuurt mij direct naar "mijn product" en er staat alleen maar mobilus.
Moet er ook iets anders opstaan van vast internet of tittimus of wat dan ook?

Mijn internet is nog steeds download 2mb upload 8.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Qamil,

Als je in je MyProximus account enkel je gsm abonnement ziet staan bij Mijn Producten, dan is je account waarschijnlijk niet gekoppeld aan je klantennummer voor je vaste diensten.

Stuur je even je klantgegevens en je MyProximus login door via een privébericht? Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.


Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +1
Kan iemand dit bij PX voor mij eens na kijken. In MyProximus
Mijn verbindingen pr520114 - Internet Comfort 0474911156 - Maandelijks volume
Gebruikt volume voor deze maand 586 GB 936 MB van de beschikbare 750 GB (163 GB 87 MB overblijvend).
Klopt dit. Volgens MyProximus zou ik als ik naar verbindingstijden kijk andere gegevens hebben.
Totaal Upload: 23 GB 479 MB 945 KB 612 Bytes
Totaal Download: 112 GB 701 MB 619 KB 126 Bytes
Gebruikt volume voor deze maand: 136 GB 157 MB 540 KB 738 Bytes
Heb nooit een melding gekregen om GB bij te bestellen. Zo een verbruik van 586 GB zou niet weten hoe ik daar aan kom.
Badge +4
Ja bij mij ook staat de verbruik meter enorm hoog, meer dan 400 GB van de beschikbare 750 GB
heb nog geen 200 GB verbruikt, zijn ze nu de meter aan het veranderen zodat de mensen niet zo vlug hoeven bij te bestellen ?!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Antoon, nu zou het correct moeten staan.

Mvg, Robrecht
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon, nu zou het correct moeten staan.

Mvg, Robrecht


Sorry voor de late reactie, maar bedankt.

Reageer