Beste,
Nav van een probleem bij een wijziging van 1 mobiel abonnement uit een oudere pack werden alle kortingen uit dit pack verwijderd met als resultaat een heel hoge factuur. Deze wijziging was in samenspraak met een proximus shop waar men de berekening maakte en het behoud van bestaande pack als voordeligst zag. 2 weken geleden hiervoor naar proximus shop geweest en ongeveer 1 uur met klantendienst aan de lijn geweest. Besluit was dat als men 1 iets wijzigt aan een oud pack, het ganse pack vervalt en de verkopers in de shop waren hiervan ook niet op de hoogte. Enige opties waren: een klacht indienen voor deze factuur en omschakelen naar een Tuttimus abonnement. Om dat we nog enig vertrouwen hebben, hebben we in de shop het abonnement laten omschakelen maar zitten nog met 2 vagen:
1. Waar op de site kan je een klacht online indienen ? op Support site staat "Bel ons, email ons of kom langs" met keuze om te zoeken in vragen/antwoorden of direct contact opnemen. Bij deze laatste enkel Bel ons of Kom langs, MAAR geen email.
2. op 18/6 laten omschakelen naar Tuttimus, MAAR op MyProximus nog niets te zien. Waarschijnlijk staat ons opnieuw een hoge factuur te wachten. Hopelijk loopt dit niet terug verkeerd.
Bladzijde 1 / 1
Ondertussen vind ik posts van 10 maanden geleden waar men vermeld dat dit een "tijdelijk" probleem zou zijn ?
Aan de telefoon met de klantendienst/facturatie gaf men aan dat je zeker online een klacht kon indienen. Als ik dan zei dat ik de mogelijkheid voor email/contact formulier niet terug vond, dan antwoordde men dat ik best een brief schreef maar dat dit een langere verwerkingstijd had.
Als er op Support pagina staat: "Email ons", dan moet hiervoor toch een mogelijkheid zijn ?
Aan de telefoon met de klantendienst/facturatie gaf men aan dat je zeker online een klacht kon indienen. Als ik dan zei dat ik de mogelijkheid voor email/contact formulier niet terug vond, dan antwoordde men dat ik best een brief schreef maar dat dit een langere verwerkingstijd had.
Als er op Support pagina staat: "Email ons", dan moet hiervoor toch een mogelijkheid zijn ?
mailen kan via de stappen vermeld in https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/hoe-stuur-ik-een-email-naar-proximus-helpdesk-38745#post574645
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.