Beste,
Bij support is vermeld dat het mogelijk is om via E Services Belgacom Fon te activeren: via het internet-abonnement doorklikken op internet-diensten. Internet-diensten is echter nergens te bespeuren. Kan iemand helpen ?
Bladzijde 1 / 1
Beste
Kan je zo rechtstreeks erop inlioggen??
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon
Het is inderdaad weeral eens zeer goed uitgelegd van Belgacom. Een brief sturen met NUTTIGE info is blijkbaar te lastig!! Of ze weten het zelf niet waarschijnlijk? Ben in onze bgc shop geweest en veel nuttigs wist ze mij NIET te vertellen!! Betalen mogen we, maar info krijgen NIET.
Ik heb het probleem dat ik mijn belgacom wel heb geactiveerd, maar::::
De compatibiliteit van mijn modem
Controleer de compatibiliteit van mijn modem met Belgacom Fon
En hoe kan ik de status van mijn modem bijwerken?? Gewoon eens afzetten helpt NIET, Moet ik resetten ofzo???
mvg
JDS
Kan je zo rechtstreeks erop inlioggen??
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon
Het is inderdaad weeral eens zeer goed uitgelegd van Belgacom. Een brief sturen met NUTTIGE info is blijkbaar te lastig!! Of ze weten het zelf niet waarschijnlijk? Ben in onze bgc shop geweest en veel nuttigs wist ze mij NIET te vertellen!! Betalen mogen we, maar info krijgen NIET.
Ik heb het probleem dat ik mijn belgacom wel heb geactiveerd, maar::::
De compatibiliteit van mijn modem
Controleer de compatibiliteit van mijn modem met Belgacom Fon
Mijn modem: | b-box 2 | |
---|---|---|
Status van mijn modem: | Bijwerking vereist |
En hoe kan ik de status van mijn modem bijwerken?? Gewoon eens afzetten helpt NIET, Moet ik resetten ofzo???
mvg
JDS
dat uw modem wel of niet een hotspot is doet uiteindelijk voorlopig niets ter zake... als je een Fon account aanmaakt kan je inloggen op andere hotspots. pas als de uitrol compleet is zal je hotspot actief moeten zijn wil je inloggen op andere
maar om account aan te maken moet je in e-services zijn, maar ik vermoed dat er bij Geert een probleem is met e-services... is hier al vaak voorgekomen dat mensen de middenste kolom "Mijn Internetdiensten" ontbreekt. ik zou dan ook contact nemen met het e-services team, evt via privé bericht naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301
mvg
maar om account aan te maken moet je in e-services zijn, maar ik vermoed dat er bij Geert een probleem is met e-services... is hier al vaak voorgekomen dat mensen de middenste kolom "Mijn Internetdiensten" ontbreekt. ik zou dan ook contact nemen met het e-services team, evt via privé bericht naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301
mvg
@ xenne
Met mijn gsm kan ik verbinden via Fon_belgacom, maar als je dan browser opent zou ik op een inlog pagina van Fon(login+pw) moeten komen.
Dit gebeurd dus NIET he, ookal heb ik verbonden via Fon-Belgacom (gezocht via beschikbare WLAN netwerken). Ik surf naar een site, en volgens bgc zou ik auto op de inlog pagina van Fon moeten komen. Maar hier surf ik via LIVE (dus de betalende versie (ik heb daar max 15MB maar dusja)
Het zal dus idd wel aan mijn hotspot liggen?? Dat mijne nog moet bijgewerkt worden?? Moet ik dat doen?? Nee waarschijnlijk?? Maar wanneer doet belgacom dat dan?? Moet ik daarvoor bellen?? Of gaat dat binnen ... dagen/maanden?? Want ik heb mijn Fon account reeds meer dan 2 weken aangemaakt
Xenne aub kan jij mij verder helpen??
alvast bedankt
mvg
JDS
Met mijn gsm kan ik verbinden via Fon_belgacom, maar als je dan browser opent zou ik op een inlog pagina van Fon(login+pw) moeten komen.
Dit gebeurd dus NIET he, ookal heb ik verbonden via Fon-Belgacom (gezocht via beschikbare WLAN netwerken). Ik surf naar een site, en volgens bgc zou ik auto op de inlog pagina van Fon moeten komen. Maar hier surf ik via LIVE (dus de betalende versie (ik heb daar max 15MB maar dusja)
Het zal dus idd wel aan mijn hotspot liggen?? Dat mijne nog moet bijgewerkt worden?? Moet ik dat doen?? Nee waarschijnlijk?? Maar wanneer doet belgacom dat dan?? Moet ik daarvoor bellen?? Of gaat dat binnen ... dagen/maanden?? Want ik heb mijn Fon account reeds meer dan 2 weken aangemaakt
Xenne aub kan jij mij verder helpen??
alvast bedankt
mvg
JDS
met jouw hotspot heeft dat niets te maken.... zal eerder aan jouw gsm liggen.... kan je ermee op gewone sites surfen? want ik denk dat er geen mobiel belgacom fon portaal bestaat...
probeer anders eens met een andere device in te loggen op een fon hotspot (laptop ofzo, en zie of dit gaat....
nogmaals : met jouw eigen hotspot heeft hiet niets te maken, dit is voorlopig niet van invloed op het gebruik van uw fon account
mvg
probeer anders eens met een andere device in te loggen op een fon hotspot (laptop ofzo, en zie of dit gaat....
nogmaals : met jouw eigen hotspot heeft hiet niets te maken, dit is voorlopig niet van invloed op het gebruik van uw fon account
mvg
Na dit hier gelezen te hebben wil ik ook een vraagje stellen.
Bij mij is alles normaal op mijn e-service (2 fon accounts staan vermeld) maar het enige wat ik niet heb is een fon-wachtwoord.
Waar haal je in hemelsnaam dat fon-wachtwoord want anders kan je niet op fon en het wachtwoord veranderen gaat al helemaal niet in mijn e-servive.
Grtjs
Bij mij is alles normaal op mijn e-service (2 fon accounts staan vermeld) maar het enige wat ik niet heb is een fon-wachtwoord.
Waar haal je in hemelsnaam dat fon-wachtwoord want anders kan je niet op fon en het wachtwoord veranderen gaat al helemaal niet in mijn e-servive.
Grtjs
staat er 2 accounts beschikbaar? of zijn deze effectief reeds geaktiveerd?
want als je fon account gaat aanmaken, kan je zelf een gebruikersnaam (xxxx@belgacomfon.be) en paswoord (xxxxxxxx) kiezen
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon
mvg
want als je fon account gaat aanmaken, kan je zelf een gebruikersnaam (xxxx@belgacomfon.be) en paswoord (xxxxxxxx) kiezen
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon
mvg
Bedankt xenne ,
Er stonden 2 accounts geactiveerd maar wat ik niet wist was dat je je gekregen account xxxx@belgacom.be eerst moest veranderen en dan erna het paswoord.
Het is me dus gelukt op fon in te loggen.
Nogmaals bedankt voor de hint hé xenne.
Grtjs
Er stonden 2 accounts geactiveerd maar wat ik niet wist was dat je je gekregen account xxxx@belgacom.be eerst moest veranderen en dan erna het paswoord.
Het is me dus gelukt op fon in te loggen.
Nogmaals bedankt voor de hint hé xenne.
Grtjs
dank voor de feedback
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.