ik heb vastgesteld dat mijn factuur fout was.
Dit is geregeld door uw diensten
Maar van de facturatiedienst zullen nog verschillende documenten worden opgestuurd.
Ik vertrek echter naar het buitenland voor een 3 tal maanden
Kan ik per e-mail geholpen worden ?
Is er een e-mailadres waarnaar ik kan mailen?
Bladzijde 1 / 1
beste
u kan hieromtrent best de klantendienst op hun nummer 0800/22800 contacteren en verwijzen naar uw dossiernummer - voorkomend op de u reeds geboden oplossing. En hun verzoeken om de te verzenden doc's over temaken aan adres x .
muisje
u kan hieromtrent best de klantendienst op hun nummer 0800/22800 contacteren en verwijzen naar uw dossiernummer - voorkomend op de u reeds geboden oplossing. En hun verzoeken om de te verzenden doc's over temaken aan adres x .
muisje
Dag henri 15328,
Muisje heeft gelijk, via de klantendienst kunt u tijdelijk uw adres voor briefwisseling laten aanpassen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Muisje heeft gelijk, via de klantendienst kunt u tijdelijk uw adres voor briefwisseling laten aanpassen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.