Skip to main content
Ik had vanmorgen nog makkelijk meer dan 10 euro op mijn herlaadkaart staan, ben onderweg aan het surfen en krijg ineens een bericht dat ik nog maar 4,.. euro krediet heb. Ik check via #121# en het was al maar 0,00 euro. Dus ik wil een keer mijn historiek checken op myproximus, maar "Omwille van een technisch probleem is de oproep-historiek niet beschikbaar." Vorige keer kreeg ik volgens mij exact dezelfde melding... Kan dat mij bezorgd worden of hoe lossen we dit op?
Ik heb dit probleem al maanden, telkens "wegens technische problemen..."

Er gaat meer geld van m'n belkrediet af dan te verantwoorden is en kan het dus onmogelijk checken...



Bij de telefonische helpdesk krijg ik geen oplossing....
mss toch eens proberen op myproximus om de historiek op te vragen,

https://admit.belgacom.be/myproximus/nl/Personal/services/My-credit__/history

maar als het niet lukt, eerst de cookies / history wissen en ook bv adblockers uitschakelen als die gebruikt worden, of met een andere browser proberen.

Als het niet lukt zou ik dan toch een privébericht aan Het Proximus Team sturen via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer