Beantwoord

Het nummer is momenteel verstoord

  • 9 December 2016
  • 4 reacties
  • 8408 Bekeken

Geachte behulpzame zielen

Sinds ongeveer een week melden mensen mij dat ze mij niet meer kunnen bereiken op mijn gsm. Ik heb hiervoor gebeld naar 080022800, maar na een half uur wachten werd de oproep verbroken. Ik heb niet direct tijd en zin om opnieuw te wachten. Kan ik via deze weg misschien geholpen worden? De boodschap "het nummer is momenteel verstoord" werd een tijd gegeven, nu is het "deze oproep wordt niet toegelaten" geworden. Wat is de oorzaak hiervan? Wat kan ik eraan doen om dit op te lossen?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Sportietom 10 December 2016, 11:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Was het nummer dat je wilde bellen een GSM-nummer? "deze oproep wordt niet toegelaten" duidt op een oproepnummer dat niet meer in dienst is. Ik heb het ook al eens voor gehad, met een oud gsm nummer dat al een paar jaren buiten dienst is. Probeer maar: 0475 253543 (dit nummer hoort aan niemand meer toe).
Dat van mij is nog altijd in gebruik. Vorige maand nog herladen (kreeg toen wel het bericht dat ik moest herladen voor 23 november, maar dat is ook gebeurd). En ik kan zelf wel nog bellen, ik kan alleen niet meer ontvangen. Ik heb dat nummer ook nog steeds nodig.
Heti s opgelost na nog een telefoontje naar de helpdesk. Blijkbaar zat er een blokkering op inkomende oproepen. Geen idee hoe dat er op is gekomen, in principe kan ik dat zelfs niet met een prepaid kaart.
Reputatie 7
Badge +3
Neen, een blokkering op inkomende oproepen, dat moeten ze bij Proximus op je nummer zetten, denk ik.

Reageer